شناسه خبر : 110744
پنجشنبه 03 خرداد 1403 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندگی شهیدگونه سیدابراهیم

فاش نیوز - این زندگی شهیدگونه است که تمام نسل‌ها و تفکرها را به تصویر می کشد. این زندگی شهید گونه است که همه را به تحسین وامی‌‌دارد و انقلاب اسلامی را که با نیت نمایش جلوه و قدرت و عظمت پروردگار عالم شکل گرفته را به جهانیان نشان می دهد.

سید ابراهیم رئیسی اگر عمر طولانی نداشت، ولی عرض زندگانی او مهم‌تر و بزرگتر از طول آن بود. اینطور نیست که همه چیز با شهادت شهید رئیسی و همراهانش تمام شود. اگر شهید رئیسی زمانی بود و دیگر نیست، - چون جسم ما از خاک است و به خاک می رود و جزئی از تن خاک می شود - اما نفس ما از خاک نیست که به خاک رود. پس او و یاران شهیدش زنده هستند و در آغاز زندگی هستند.

یکی دیگر از اسطوره‌های انقلاب از میان ما رفت. سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، کسی که باور داشت اول باید فقر را در جامعه ایران از بین برد، در عرض نزدیک به سه سال این کار مهم را به انجام رساند. او حقوق‌های یک میلون و یک میلیون نیمی را به هفت تا هشت میلیون رساند. او همچون صدر اعظمی امیر کبیر که نزدیک به سه سال طول کشید، کارهای بزرگ و ماندگاری را انجام داد.

شهید سیدابراهیم رئیسی تا قبل از شهادت به عنوان خادم مردم در میان ما بود؛ اما اکنون به عنوان حجت و الگو در میان ماست و شهادتش این‌قدر کشش و جاذبه دارد که خدمت‌های صادقانه و ارزشمندش به توده مردم را نمایان‌تر کند. شهادت سیدابراهیم رئیسی و یاران و همراهانش اندوهی بزرگ بر دل‌هایمان بر جای گذاشت. اندوهی برای ما و شادی برای آنها. چرا که مرگ حق است و بازگشت به سوی پروردگار. اما ما مردم ایران مومن‌ترین رئیس جمهوری تاریخ انقلاب اسلامی ایران را از دست دادیم. در واقع ما شهید محمدعلی رجایی دوم را از دست دادیم.

شهید سید ابراهیم رئیسی تا قبل از شهادت به عنوان خادم مردم در میان ما بود؛ و این‌قدر شهادتش کشش و جاذبه دارد که اکنون به عنوان حجت، اسوه و الگو در میان ماست. او برای خدمت صادقانه به مردم شب و روز نداشت.

همه ما روزی از این دنیا خواهیم رفت و بیشتر گناهان ما از آنجاست که این واقعیت بزرگ، یعنی مرگ را فراموش می‌کنیم. هزاران انسان از اول پیدایش آمدند که حال نشانی از آنان نیست برخی انسان‌ها به راه راست هدایت یافتند و برخی نه، چند صباحی دیگر قطعا هیچ‌کدام از ما نیز در این دنیا نخواهیم ماند و به سرای دیگر خواهیم رفت. پس باید بکوشیم در کار نیک که تنها چیزی‌ست که با خود خواهیم برد. از تاریخ عبرت بگیریم. کسانی که از گذشتگان خود پند نگیرند، خود عبرت دیگران خواهند شد.

شهید سیدابراهیم رئیسی روحت شاد؛ روح همراهانت شاد. خداوند ان‌شاءالله صبری جمیل به بازماندگان همه شما شهدای بزرگوارعطا کند. آمین یا رب‌العالمین

|| داریوش احمدرضا بهمنیار

اینستاگرام
سلام چراد ولت حقوق رزمندگان بسیجی معسر راکه مجلس ماهانه ده میلیون مصوب کرده درسال 1403 چرا کامل واریز نمیکند نمایندگان چرا پیگیری نمیکنند زندگانیها مشگل وسخت شده لطفا نمایندگان مجلس پیگیر اجرایی شدن مصوبه خود باشند لطفا چون دولت الان سه ماه ازسال 1403میگذردولی متاسفانه تاکنون افزایش نشد بماندکم هم کردند حقوقها را.تو ابه هرکه دوست داری پیگیراجرایی شدنش هم باشید.لطفا.ممنونیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi