شناسه خبر : 110751
پنجشنبه 03 خرداد 1403 , 18:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خداحافظ رئیس جمهورِ محرومان، مستضعفان و مجاهدان

فاش نیوز - ۱)- بسیجی که باشی، خاتمه ی ماموریت، مزد مجاهدت و بهای سربازیت «شهادت» است. فرقی هم نمی کند منتخب مردم برای ریاست بر ۹۰ میلیون جمهور شده ای. نفر اول در هدایت دستگاه و سیاست خارجی مقرر گردیده‌ای و یا هم مدیریت ارشد استان، مقام امامت جمعه، عضویت پایگاه مقاومت در گوشه ای از ایران، یمن، عراق و غزه را برعهده گرفته‌ای. مهم آن است که «لباسِ» خدمت به مردمان و ردای غرقه بخونت در راه صاحب زمین و آسمان، جواز همنشینی با شهدا، عبور از منزلگاه های سخت دیار بقا و دعای خیر مخدومان و محرومان را موجب گردیده است.

۲)- سال ها بود از شهادت رئیس جمهورِ «دست‌فروشِ» یتیمی با نام دنیایی «رجایی» می گذشت، خیلی‌هامان تصور می‌کردیم دیگه زمان اون گونه سربازانِ برخاسته از بطن توده‌ها بسر آمده و نسل‌های بعدی امکان دیدن روی چنین مدیرانِ «مردم نشان» و «خاک‌نشینی» را نخواهند داشت. چهل سال بعد اما این بار سیدی از سلاله پاکان، خدمت‌گزارِ سلطان خراسان و سرنهاده بپای ولایت مداران، دقیقا همان جایی آمد و نشست که رجایی رفته و جایگاه گرفته بود. در کودکی پدر از دست داده، پیراهن یتیمی در بر نموده، از دست‌فروشی شروع کرده و درد و رنج مردمش را چشیده بود. چه شباهت هایی داشته و دارند این دو رئیس جمهور، «آغاز» و «پایان»شان را می گویم. عاشق مردمان و ولایت پیمایان، معشوق خدای سبحان، ایرانیان و حتی جهانیان و آخرش نیز «هم نشینی» با عرش نشینان، شهیدان و شاید هم رجعت برای همرکابی با ناجی مظلومان و امام منتظران.

۳)- آقا سید ابراهیمِ عزیز. تو هشتمین رئیس جمهور مردمی بودی که دو نفرشان قبلا با «حادثه»ی انفجاری و طراحیِ مشابهِ سانحه ی هوایی شما!، مواجه شدند. علتش را هم همه می دانند. ماندگاری کنار هموطنان، سر از پا نشناختن برای خدمت به تمدن تبارانِ ایران، مانایی در عشق ورزیِ واقعی به رهبر و مقتدای محرومان و ناتمام گذاریِ پیشرفت و عظمت ایرانیان. این، سرنوشت همه کسانی است که با مردمان، بین آنان و سرباز سرشناس آنان هستند. تازه عادت کرده بودیم به احیا و ادامه‌ی مدیریت دوران پُر خاطره و مخاطره ی حضرت آقا، حفظه الله. می دانم که نمی توانستی مانند دیگران باشی، اصلا جنس سخن، عمل و کلامت فرق می کرد با پیشینیان. ساده نیست «سرباز»ماندن زیر فرمان سیدِّ فرمانده ای از دیار خراسان. قدرش را ندانسته بودند مفتونان، منحرفان و مغروقان! عاقبتت ختم بخیر شد اینجا و هم در عُقبا. خوشا به سعادت پیشِ رویتان در روز قیامت و کسب رضایت و خشنودی جانشین امام زمان و ولایت در ایام قبل از ظهور و رجعت!

۴)- عبور از منزلگاه‌های سخت‌گذرِ جهان و رسیدن به قله ی ظهور ذخیره‌ی آخرالزمان، نیازمند «پیشران»های قوی بوده، هست و خواهد بود. از شهادت امیرمؤمنان در محراب عبادت و مقام امامت تا واقعه ی عاشورا، قتل و قتال اولاد سیدالشهدا و ایتام آل الله و نهایتا جنگ ۸ ساله، ترور علما، صلحا و حذف قهرمانان ملی و سربازان سرفرازِ خفته در گلستان‌های شهدای شیراز، خوزستان، کرمان، اصفهان، تهران، خراسان و سایر نقاط ایران. اطمینان دارم، شهادت رئیس جمهورِ پاک نیت، با بصیرت، پُر از صداقت و حافظ امانت و عدالت و نمونه در امر قضاوتِ کشورمان، نیروی مضاعف خواهد داد به ملت، دولت و ولایت در ‌پیمودن آخرین مرحله از پیروزی اهورائیان و عاشورائیان و پیوستگی با دیگر سربازان مقاومت در غرب، شرق، شمال و‌ جنوب جهان، بویژه شکست صهیونیان و فتح و ظفرِ حماسه آفرینانِ غزّه، لبنان و یمانیان، محرومان و مستضعفان.

یادمان باشد)- همان گونه که حادثه ی تروریستی، رویِ سربازانی از جنس «سلیمانی» موجب انسجام و اتحاد ۹۰ میلیون ایرانی و انبوهی از جمعیتی میلیاردی بیرونی شد، شک نکنیم، شهادت خادم‌الرضای رئوفِ خراسان و ریاست جمهور ایرانیان، «موجی ناگهانی» و «اثر مانایی» بر افکار عمومیِ داخلی و اذهان اقشار جهانی بجای خواهد گذاشت. هنوز ساعاتی از خبر پرواز آسمانی شان نگذشته که اینگونه دل های عاشقان را غمی «فراگیر» در بر گرفته و دنیا را بخود مشغول نموده. روزهای آینده و در تشییع جنازه ها، غوغایی بپا می شود قطعا. شاید شبیهِ وداع با امام راحل، روح خدا ره و «بازتَکرار» گردد آن احساس پاک هموطنان در «قدرشناسیِ» همیشگی از خدمت گزاران و اولاد خاندان فاطمه ی زهرا(س) و امیرمؤمنان.

خدا حافظ، اِی سیدِّ ماندگار در خاطره ها، یاور امام خامنه ای حفظه‌الله، همسُرا با یاران سیدالشهدا در کربلا و یادگار ایام آتش و خون و‌ حماسه در شلمچه، مجنون، اروند و غواصانِ مظلوم و دست و پا بسته ی جبهه ها. نوشیدن شربت گوارای شهادت و همنشینی شما و همه ی همراهانت با انبیا، اولیا و اجداد مطهر و انساب امامت، آنهم در مسیر خدمت به بهترین خَلقِ خدا و مردمان سرزمین یلان سیستان، دلاوران مازندران، قهرمانان خوزستان و زایشگرانِ سربازان، فرماندهان و یاوران حجت خدا بر زمینیان، مبارک. سلام ما را نیز به امام الشهدا و یاران پَر کشیده مان به عرش اعلا برسانید و برای  عاقبت به خیری مان از صمیم دل دعا کنید.

۳۱/اردیبهشت ماه/۱۴۰۳

|| امان‌الله دهقان فرد

اینستاگرام
درود و سلام .
بسیار عالی.
مرحبا دقیقا ایشان همانگونه که بودندمرقوم فرمودید .
خداوند این انسانهای تاریخ ساز را که موجب برکت و استمرار صراط مستقیم هستند .
با اولیا الله محشور بفرماید.
روحشان شاد و جاودانه باد .



نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi