شناسه خبر : 110844
یکشنبه 06 خرداد 1403 , 16:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معجزه انقلاب اسلامی در تربیت مدیرجهادی

فاش نیوز - از برکات بزرگ انقلاب اسلامی، نعمت برقراری حکومت جمهوری اسلامی و در رأس آن ولی‌فقیه می‌باشد. و از منافع آن انتخاب زمامدار توسط مردم می‌باشد، که پیش از آن معنا نداشت. از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، علاوه بر انتخاب نمایندگان مجلس و شورای شهر و روستا، شرکت در 13 انتخابات ریاست جمهوری اسلامی بوده، که تاکنون، 8 نفر از سوی ملت به عنوان رئیس‌ جمهور برگزیده شده‌اند.

هشت رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران، با عملکرد و گفتار خود، برخی خوب، و برخی ناشایسته بوده‌اند. برخی مردود، برخی مقبول و برخی نیز ممتاز بوده‌اند. دو تن از آنان شهید، یک نفر به رهبری جامعه برگزیده شده، یک نفر فراری، دو نفر نیز جزو سران فتنه علیه کشور می‌باشند و دو نفر نیز این میانه راه گیرکرده‌اند.

  آیت‌الله رئیسی هشمین رئیس‌جمهور، هم در ایام مبارزات انتخاباتی علی‌رغم اتهام بی‌سوادی و تکه‌‌پراکنی‌های برخی افراد جاه‌طلب، رعایت شئونات را با صادقت و اخلاق‌مداری داشت و هم در قامت رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران خوش درخشیدند.

 جبران انبوه بدهی‌های‌ دولت ‌قبل، کرونا با روزانه  700  کشته و تعطیلی تا تزریق 80 میلیون واکسن، فعال کردن 8 هزار مجتمع اقتصادی تعطیل و نیمه تعطیل، افزایش صادرات و تجارت با کشورها، کاهش واردات، تکمیل طرح‌های نیمه کاره عمرانی، رکورد‌داری سفر و دیدارهای مردمی، هرده روزیکبار، ارتقای رتبه علمی کشور، آغاز ساخت دو ونیم میلیون مسکن که دولت قبل تعمداً نساخته بود، حذف رانت وامضاهای طلایی با درگاه برخط مجوز کسب‌وکار، مبارزه با فساد دردستگاه‌های دولتی، ارتقای وضعیت اشتغال و تسهیلات ازدواج، توسعه خدمات بیمه و... از خدمات بی‌نظیر مدیریت شهید‌رئیسی بوده است.

 سیاست خارجی فعال و انعقاد چند پیمان راهبردی مهم، عضویت درسازمان شانگ‌های، بریکس، اکو، تعاملات وسیع باکشورهای منطقه، حمایت از محور مقاومت، پشتیبانی همه جانبه از عملیات وعده صادق و.... از اقدامات بسیار مهم دولت شهید‌رئیسی بوده است.

براساس بیانیه گام دوم انقلاب مدیران نظام اسلامی بایستی، طهارت اقتصادی داشته باشند، که شرط مشروعیت مقامات می‌باشد، دل‌های مسئولان به طور دائم باید برای رفع محرومیت بتپد، غفلت از قشرهای نیازمند حمایت، به هیچ رو مورد قبول نیست، از شکاف‌های عمیق طبقاتی بشدّت بیمناک باشند، ممنوعیت مدارا با فریبکار اقتصادی که به بی‌عدالتی می‌انجامد، ممنوعیت تبعیض در توزیع منابع عمومی، ممنوعیت میدان دادن به ویژه‌خواری، تداوم یافتن دفاع از مظلومان و محرومان، حراست از دستاوردهای انقلاب، مرزبندی با دشمنان، دنبال راه حل مسائل کشور در داخل کشور،عمل به سیاست‌های کلان ابلاغی و به خصوص اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌باشد.

 شهید‌رئیسی، برعکس رئیس جمهور قبلی، معجزه انقلاب در تربیت مدیرجهادی بود و مصداق اتم کارگزار طراز گام دوم انقلاب اسلامی و مطیع امر ولایت بود. و امید و شور و تحول‌ درجامعه، اعتماد و معنویت ‌رابه سیاست برگرداند.

 تلاش شهید‌رئیسی آغازی برای مدیریت جدید انقلابی و جهادی و نهضت خدمات‌رسانی‌به مردم و کشور بوده است و با خدمات و شهادت رئیسی، جایگاه جمهوری‌اسلامی ترمیم و اعتلا یافت. و با اعتماد سازی، جایگاه ریاست‌جمهوری را اعتبار بخشید.

 از ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی ایمان، انقلابی، متعهد، مدیر، ساده زیست، مطیع ولایت، صادق‌الوعد، اخلاق‌مدار بود. وی مرد روزهای سخت آثار برجای مانده از قصور دولت قبل بود. و در سفرهای استانی و دیدارهای مردمی خستگی‌ناپذیر و اثر‌گذار بود. علیرغم انواع هجمه‌های دشمنان خارجی و جریان بی‌هویت منحرفان علیه وی، همانند شهید‌بهشتی مظلوم بود و بعد از شهادتش بیداری بوجود اورد. وخون وی نیز مقوم انسجام ملی گردید.

شهید آیت‌الله رئیسی با رفتار شایسته و تلاش‌های فراون وی و وزیرخارجه شهیدش، در تعامل با کشورهای منطقه و جهان و به خصوص در پشتیبانی گسترده از عملیات وعده صادق علیه رژیم اشغالگر قدس، سبب موفقیت سیاسی ایران و اعتبار جمهوری‌اسلامی را میان ملت‌ها ارتقا داد و اقتدار کشور را در نظام بین‌المللی برجسته و ممتاز کرد.

 رسالت ما در قبال خون شهدای خدمت در اینست که هم قدردان زحماتشان باشیم و هم با تلاش و خدمت صادقانه به پیشرفت کشور کمک کنیم. و هم با جهاد تبیین به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و به خصوص دولت وی اهتمام ورزیم. چرا که کرکس‌های خسارت بار از لانه‌ها بیرون آمده‌اند و برای انتخابات اینده نقشه‌ها دارند. و باید با جهاد تبیین آن را خنثی کنیم.

 شهید‌رئیسی، عبد مخلص خدا و زمامدار صالح و یک رئیس جمهور در شأن نظام جمهوری‌اسلامی و تراز گام دوم انقلاب اسلامی بود و رئیس‌جمهور آینده نیز باید فردی صالح و در جهت تداوم بخشی راه آن شهید والامقام، همگام با گام دوم انقلاب باشد!

 امروز ما وارث ثمره حکومت اسلامی صدر اسلام هستیم، و تکلیف و راهبرد شیعه در عصر غیبت، زمینه‌سازی برای ظهور و فراهم‌سازی زمینه پذیرش امام زمان و نیز زیرساخت‌های جامعه هم فراهم باشد. انقلاب اسلامی که مطلعش فجر 57 بوده و منتهایش فجر مهدوی است و هر تلاشی در این مسیر مأجور است و رسالت ما درگام دوم انقلاب اسلامی این است که ظهور را نزدیک و زمینه حکومت جهانی حضرت بقیةالله‌الاعظم (عج) را تلاش کرده و محقق کنیم.

|| دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi