شناسه خبر : 110856
دوشنبه 07 خرداد 1403 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزیر بهداشت در مراسم افتتاح بیمارستان کودکان اکباتان همدان مطرح کرد

افتتاح ۴ بیمارستان تخصصی کودکان در دولت مردمی

فاش نیوز - وزیر بهداشت با اشاره به دغدغه‌ها و تاکیدات شهید آیت‌الله رئیسی بر سلامت کودکان، افتتاح 4 بیمارستان تخصصی کودکان در سه سال گذشته دولت مردمی را بی‌نظیر دانست.

به گزارش وبدا، بهرام عین‌اللهی در آیین افتتاح بیمارستان کودکان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان همدان که پیش از ظهر روز یکشنبه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه، اظهار داشت: قرار بود به همراه رئیس‌جمهور برای افتتاح این بیمارستان به همدان سفر کنیم اما با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه امور کشور با قوت، این بیمارستان را افتتاح کردیم. وی به اضافه شدن 16هزار تخت بیمارستانی ظرفیت معادل 13درصد کل تخت‌های بیمارستانی در دولت مردمی اشاره و خاطرنشان کرد: تا پایان دولت هر هفته چندین پروژه بزرگ درمانی در پویش «تعالی سلامت، استمرار خدمت» افتتاح می‌شود.
وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت سلامت کودکان در مسائل دینی و انسانی، گفت: هرجا که به اطفال ظلم شده، قلب‌ها تکان خورده و اخیرا کشتار بی‌رحمانه کودکان بی‌دفاع غزه، دنیا را تکان داد اما در دولت مردمی توجه ویژه‌ای به سلامت کودکان و در این دولت، 4 بیمارستان تخصصی اطفال در کشور از جمله در تهران، بابل، بندرعباس و همدان افتتاح شد که بی‌نظیر است.
عین‌اللهی تاکید کرد: اگر درمان اطفال به خوبی انجام شود، سلامت آینده کشور تامین می‌شود و بیماران پس از درمان می‌توانند تا چندین دهه، عمر باکیفیت داشته باشند. با دستور آیت‌الله رئیسی، درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان‌های دولتی کشور رایگان شد و نتایج اقدامات دولت در حوزه سلامت کودکان، در آینده مشخص می‌شود.
وی با اشاره به اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری پس از 15 سال در دولت سیزدهم، گفت: تلاش زیادی برای تصویب فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در دولت و مجلس انجام شد که در مجمع تشخیص مصلحت، مورد بحث قرار گرفته بود که روز شنبه به همراه دکتر رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به آنجا رفتیم و استدلال‌های لازم را کردیم و مورد موافقت قرار گرفت. برقراری فوق‌العاده خاص از خواسته‌های مهم رئیس‌جمهور شهید بود که مورد تایید مجلس و سازمان برنامه و بودجه هم قرار گرفته است که در آینده نزدیک به کارکنان نظام سلامت پرداخت می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi