شناسه خبر : 109888
شنبه 01 ارديبهشت 1403 , 16:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ولی فقیه عروةالوثقی و رمز پیروزی

فاش نیوز - بر خلاف اصول حاکم بر نظام نوین جهانی، که تحمیل مشکلاتِ و فشارها  بر هر دولت می تواند آن را از درون متلاشی کند اما تجربه  نشان داده، در ایران اسلامی تحت حاکمیتِ ولایت  فشارها خود عاملی برای پیشرفت و سربلندی دولت و ملت است.

در این چارچوب با توجه به تهدید مستمرّ دشمنان علیه مردم ایران، این موضوع عامل مانایی و پیشرویِ حماسه‌سازان عاشورایی در رویارویی با آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب است.

تعرض دامنه‌دارِ دشمنان بیرونی و منافقان نفوذی به اندرونیِ ایران اسلامی طی ۴۵ سال گذشته نشان داد که جمهوریت مبتنی بر نظام عاشورایی ایرانیان در مقابل سلطه‌گرانِ اروپایی، شیاطین آمریکایی و حاکمان بی‌سر و پا نه تنها تضعیف نشده بلکه از گذشته قوی‌تر شده است.

 از سوی دیگر تهدید دائمیِ رهبران و مردم با استفاده از رسانه‌های دیداری و شنیداری، تخریب زیرساخت‌های عمومی و ملی از طریق تحریم‌های همه‌جانبه‌ی منطقه ای و بین المللی و تهاجم اخیر با هدف ضربه‌زدن به زیرساخت‌های اتمی و مرزهای جغرافیای به عنوان راهبرد دشمن راه به جایی نخواهدبرد و ایران اسلامی را بیش از پیش مصمم‌تر خواهد ساخت...

در همین چارچوب تشکیل ائتلاف‌های منطقه‌ای، سازمان‌های نظامیِ بین‌المللی و اتحادیه‌های مرکب از کشورک‌های عربی، عبری و غربی با هدف تضعیف بنیان‌های علمی و انقلابی ارزیابی می‌شود.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و دشمنان غربی به خیال خود می‌توانند از استمرار حاکمیت مبتنی بر استقلال سرزمینی، آزادی‌های مدنی و فرهنگ برآمده از مکتب متعالیِ ولایت الهی جلوگیری کنند.

همچنان که فشار همه جانبه‌ی نظامی، روانی و جهانی توسط نهادهای دست‌ساز فراملی مانند شورای امنیت، سازمان ملل و سایر زیرمجموعه‌های مرتبط، بر علیه جمهوری اسلامی ایران محکوم به شکست است.

 در این راستا به تعدادی از طرح و نقشه‌های معاندان و مزاحمان بیرونی و درونی جهت ممانعت از احیای تاریخ نورانی و تمدن‌زای ایرانی و بیداری مجدد سلمان‌تبارانِ اشاره می‌شود؛ چرا که تاخیر در زمینه‌سازی برای طلوع خورشید و ظهور عالمتاب ذخیره‌ی الهی، با توجه به نتیجه‌ی معکوسِ همه‌ی این توطئه‌ها و تاثیر مستقیم آنها بر بالندگیِ و سربرآوریِ مردمانی از جنس فولادبازوان و آهنین‌پنجه‌گانِ ایمانی اظهر من‌الشمس است.

اول)- این صرفِ ادعای امثال نویسنده نیست؛ بلکه واقعیت عینی و تجربه‌شده طی قرون متمادی (به ویژه دهه‌های منتهی به ایام جاری) و سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام‌خمینی (ره) و روی کار آمدنِ تنها نظام مستقل در جهان کنونی، واقعیت وجودی منحصربه‌فرد جمهوری اسلامی را ثابت می‌کند.

الف)- به‌رغم تمام فشارهای بین‌المللی، تحریم‌های فلج کننده‌ی مالی و پولی و تحمیل جنگ‌های طولانیِ و فتنه‌های درونی نظام جمهوری اسلام به رهبری ولی فقیه زمانه، همچنان موفق به ایستادگی در مقابل قدرت‌های غربی و شرقی بوده است و از همه‌ی توطئه‌های نظامی و امنیتی پیروز خارج شده است و  توانسته آقاییِ خود و‌ مردمانش را به رخ دشمنان، منافقان و‌ معاندان بکشاند.

ب)- برخلاف روند جاری و اصول حاکم بر مناسبات جهانی، که تحمیل مشکلاتِ بیش از ظرفیت و طاقت، بر هر دولت و ملتی زمینه‌سازِ پاشیدگیِ نظم حاکم و سرنگونی حاکمان نظام شده است.

همچنان که نمونه های آن نیز البته در شرق و غرب عالَم به دفعات مشاهده می‌شود. اما تجربه نشان داده است در ایران اسلامی تحت رهبری حاکمیتِ ولایت فقیه و متصل به اصل اصیل جمهوریتِ مبتنی بر اسلامیت، فشارها، خود عاملی برای پیشرفت و سرفرازی دولت و ملت در ابعاد و زوایای مختلف است.

دوم)- با درنظرداشتن این موارد و از سوی دیگر، توفیقات حاصل‌شده‌ی سربازان و مجاهدان در میدان، صحنه برای مقابله با تهاجمات مستمر متحدین غربی و عبری، و پیروزی مداوم برابر مؤتلفین قومی و منطقه‌ای و در نهایت، ‌تاسیس ساختارهای مورد نیاز در راستای صدور و گسترش فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی به دیگر کشورهای جهان بزودی میسر خواهد شد.

۱)- شک نکنید همچنان که تاکنون فشارهای نظامی و تحریم‌های دشمن نه‌تنها خللی در اراده‌ی مردم ایران نداشته است، بلکه زمینه‌ساز توفیقات روزافزون در ابعاد مختلف شده است، به طور قطع در آینده نیز همین روند ادامه خواهد یافت.

بنابر این به دشمنان توصیه می‌شود بهتر است با فرزندان معتقد به ولایت الهی و سربازان و فرماندهان تربیت شده برای هم‌رکابی با آخرین ذخیره‌ی آخرالزمانی، از مسیر عقلانیت وارد شده و برای مصلحت خود و ملت‌هایتان هم که شده، دست از توطئه‌ی بیشتر بردارید.

۲)- تاکنون دشمنان هر اقدامی که صورت داده و هر جنگی که راه انداخته و فتنه‌ای که اجرا کرده‌اند باعث شده که جمهوری اسلامی گام ‌های بیشتری به سوی توسعه‌ی ملی و صعود نهایی به قله‌ی پیروزیِ بردارد.

سخن آخر اینکه فراموش نکنیم با کمک و یاری پروردگار سبحان و دعای خیر مؤمنان و خداجویان، هیچ‌کَس در منطقه و جهان توانِ بستن مسیرِ رو به جلوِی ایران اسلامی را نخواهد داشت؛ چرا که حرکت سربازان نَهضت آخرالزمانی، به رهبری فرزندانی از خاندان گرامیِ رسول، متصف به آیات و پیام وحیانی و هم‌پیمانیِ پولادمردان و شیرزنان عاشورایی، تازه آغاز شده است.

باید اطمینان داشته باشیم که پایانی جز پیروزی غرورآفرین محرومان بر مستکبران و تشکیل دنیایی خالی از جور و سِتمِ ستمگران، با امامت و پیشواییِ خورشید عالمتاب عالمیان نخواهد داشت.

|| امان‌الله دهقان فرد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi