شناسه خبر : 110105
شنبه 08 ارديبهشت 1403 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردفتر یک شهر دور

با آیین نامه‌ای که ۶ ماه بعد اعلام نتایج تصویب کرده، درجه‌بندی جغرافیایی کرده که هر کسی برود یک شهر و یک جای دیگر و محل احداث دفتر پذیرفته‌شدگان را در شهرهای دورتر از محل سکونت قرار داده...

فاش نیوز- گفتم خدمت شما طرح‌ مشکل کنم چون بنیادشهید و قسمت حقوقی دیگر با ایثارگران بیگانه شده اند. پسر ما پذیرفته شده آزمون سردفتری 1401 هست و الان که دارد بیشتر از یک سال می گذرد، هنوز هم با مشکلات جدی مواجهیم.

  بنده جانباز 55 درصد اعصاب و روان و آزاده 10سال اسارتم که چندین سال ازکارافتادگی کلی دارم. حقیقتا سازمان ثبت بدون توجه به ایثارگر و غیر ایثارگر، اقدام به درجه بندی خلاف تبصره 4 ماده 1 قانون تسهیل کرده و با آیین نامه ای که 6 ماه بعد اعلام نتایج تصویب کرده، درجه بندی جغرافیایی کرده که هر کسی برود یک شهر و یک جای دیگر و محل احداث دفتر پذیرفته شدگان را در شهرهای دورتر از محل سکونت قرار داده و این در حالی ست که آیین نامه تصویبی درون سازمانی آنها 1403 بوده که عطف به ماسبق نمی شود و باعث انصراف اجباری تعداد زیادی از عزیزان شده و کمیسیون قضایی مجلس جناب آقای نقدعلی، به کمیسیون ایثارگران جناب آقای نوروزی نامه زدند و تذکر جدی دادند اما متاسفانه اعتنایی نمی کنند.

 همانطور که شما هم به خوبی مطلع هستید، در بحث استخدامی و حتی پذیرش وکلا هم اصولا سهیمه ای بر محل فعالیت اشخاص با سهیمه ایثارگران قائل می شوند و صرفا ترتیب اثر در آزمون کتبی نیست‌. کما اینکه خیلی از بچه ها حتی خارج از سهمیه ایثارگران، نمره لازم را کسب کردند و خواهشی که از شما دارم، با آقای بزرگی صحبت کنید که طرح موضوع بشود و سازمان ثبت در خصوص سردفتری، محل احداث دفتر و شهر را برای حداقل ایثارگران تسهیل کند؛ مثل کانون وکلا و دیگر نهادهایی که همیشه به این موضوع توجه داشتند.

 مثلا بنده ازکار افتاده کلی هستم. چطور باید بیشتر از نصف روز را پسرم در محلی دورتر باشد، در حالی که به مراقبت جدی نیاز دارم و این علاوه بر رفت و آمد، هزینه های دیگری هم به همراه دارد. خواهش می کنم در حد توان به این موضوع هم رسیدگی بفرمایید‌‌ که حق ایثارگران را سازمان ثبت رعایت کند و حداقل بچه هایی که سهمیه دارند، بتوانند جایی که برایشان مقدور هست، احداث دفتر کنند و سهمیه شان فقط محدود به آزمون کتبی نباشد.

 

جانباز اعصاب و روان

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi