شناسه خبر : 110075
پنجشنبه 06 ارديبهشت 1403 , 17:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمت رسانی گروه جهادی ایثارگران بوشهر در روستاهای بشاگرد

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز در این سفر به سه روستای بخش گوهران شامل احمدآباد مونو، دلکی و شمسون به عنوان دورترین روستای بخش سرحدی و به فاصله‌ی ۱۴۰ کیلومتری از...

فاش نیوز - هفدهمین اردوی گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، با حمایت خانواده های شهدا و ایثارگران اواخر فروردین سال ۱۴۰۳ در یک منطقه محروم گوهران بشاگرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، هفدهمین مرحله‌ی اردوی گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، اواخر فروردین‌ماه (سال ۱۴۰۳) با حمایت مالی خانواد‌ه‌های سردار شهید هوشنگ عبدالهی، شهید نامدار شمالی و مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی، به مدت 10 روز و به منظور خدمت‌رسانی به تعدادی از روستاهای بخش گوهران بشاگرد برگزار گردید.

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز در این سفر به سه روستای بخش گوهران شامل احمدآباد مونو، دلکی و شمسون به عنوان دورترین روستای بخش سرحدی و به فاصله‌ی140کیلومتری از مرکز بشاگرد و هم‌مرز با استان سیستان و بلوچستان، با جاده‌های سخت‌رو و صعب‌العبور، در شرایط نامساعد جوی و سیل و بارندگی خدمات عمرانی، فرهنگی، آموزشی، توزیع بسته‌های معیشتی ارائه گردید و با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز دیدار به عمل آمد.

رنگ‌آمیزی مدرسه‌ی روستای شمسون، سرویس کولرهای منازل کپری، توزیع لامپ روشنایی و مواد شوینده، پاک‌سازی محیط روستا با مشارکت اهالی، نصب تمثال مبارک سردار شهید عبدالهی بر سردر مسجد، دیدار با خانواده‌های معظم شهید حسن پیردادی در سردشت(مرکز بشاگرد) و توزیع گوشت قربانی بخش دیگری از خدمات ارائه شده به این مردم شهیدپرور و ولایتمدار بود.

گفتنی‌ست منطقه بشاگرد از نظر جغرافیایی در فاصله‌ی حدود 300کیلومتری بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده و با دو استان سیستان و بلوچستان و کرمان هم‌مرز است. جمعیت آن حدود 40 هزار نفر و دارای دو شهرستان گوهران و سردشت شامل سه بخش و حدود دویست روستا می باشد؛ که علی‌رغم پتانسیل‌های طبیعی، معدنی، کشاورزی و کارهای انجام شده در حوزه‌های مختلف، همچنان از بسیاری از شاخص‌های توسعه عقب بوده و یکی از مناطق بسیار محروم کشور به حساب می‌آید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi