شناسه خبر : 110022
سه شنبه 04 ارديبهشت 1403 , 12:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس شورای اجرائی حزب‌الله لبنان:

صحنه موشک‌ها و پهپادهای ایران در آسمان فلسطین امید را به دل‌ها تزریق کرد

فاش نیوز - رئیس شورای اجرائی حزب‌الله لبنان در سخنانی پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی را مایه التیام دل‌ها و تزریق امید به قلب انسان‌های آزاده دانست.
«هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرائی حزب‌الله لبنان در سخنانی در این باره تاکید کرد: هر سلاحی که در اختیار داریم برای نمایش نیست و سلاح جبهه مقاومت اعم از جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله لبنان، عراق، یمن و سوریه برای دفاع از مظلومان فلسطین و غزه است.
طبق گزارش پایگاه خبری العهد، وی گفت: مقابله ما با دشمن از حمایت ایران گرفته تا یمن، لبنان و عراق بسیار بزرگ است، زیرا جمهوری اسلامی حرف خود را زده است که به فلسطین و بیت المقدس باور دارد و مقاومتی که به دنبال مقابله با این دشمن و شکستن استکبار در این منطقه است، حاضر است برای دستیابی به این هدف دست به هر کاری بزند.
رئیس شورای اجرائی حزب‌الله لبنان ادامه داد: در یک لحظه آسمان فلسطین مملو از موشک‌ها و پهپادهایی شد که از جمهوری اسلامی می‌آمدند، این موشک‌ها و پهپادها صحنه بزرگ و مختصری از آنچه باید اتفاق بیفتد را به نمایش گذاشتند. این صحنه بزرگ دل‌ها و احساسات و جان‌ها را التیام بخشید و امید را به جان انسان‌های شریف تزریق کرد.
هاشم صفی الدین بیان داشت: کاری که آمریکایی‌ها کردند این بود که متوجه شدند حضورشان در منطقه رو به افول است و با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و شهید زاهدی تلاش کردند تا این صحنه را از فلسطین دور کنند، اما موفق نشدند و بزرگانی چون حاج قاسم و ابومهدی (لقب سردار زاهدی) رشد کردند تا به صهیونیست‌ها بگویند: «این صحنه پیش روی شماست.»
وی ادامه داد: اتفاقی که افتاد تنها یک نمونه بود نه همه چیز و ایرانی‌ها از سلاح‌های بهتر و توانایی‌های بیشتر خود استفاده نکردند.
به گزارش ایسنا، ‌هاشم صفی‌الدین همچنین تاکید کرد: مقاومت در غزه با وجود رنج، همچنان قوی و توانا است و با وجود اینکه دشمنان دارای موشک و جنگنده هستند، توانایی پایان دادن به نبرد را به نفع خود ندارند و این نبرد بی‌پایان اتفاق بزرگی را برای آینده رقم زد و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها باید منتظر زوال این رژیم باشند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi