تاریخ : 1399,پنجشنبه 16 مرداد16:55
کد خبر : 76689 - سرویس خبری : اخبار

حاج اسدالله رئیسی

جانباز نخاعی همرزم حاج قاسم به یاران شهیدش پیوست


جانباز نخاعی همرزم حاج قاسم به یاران شهیدش پیوست

این فرزند کویر و بزرگ شده‌ی در دامان سختی‌ها کوه دردی بود که دلی دریایی و سینه‌ای سبز و فراخ و روحیه‌ای انرژی‌بخش داشت و عطر ایمان به خدا و عشق به مردم و انقلاب از وجودش متساطع بود...

فاش نیوز -  جانباز نخاعی و هم‌رزم و فرمانده‌ی یکی از گردان‌های حاج قاسم سلیمانی، پس از عمری مجاهدت و تحمل سختی‌های ناشی از مجروحیت و جانبازای، صبح امروز در یکی از بیمارستان‌های شهر کرمان به یاران شهیدش پیوست.

برپایه‌ی این گزارش، حاج اسدالله رئیسی که از جانبازان نخاعی نام‌آشنای کرمانی و از هم‌رزمان و فرمانده‌ی یکی از گردان های سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی بود، پس از عمری مجاهدت و تحمل سختی‌های ناشی از مجروحیت و جانبازای، صبح امروز در یکی از بیمارستان های شهر کرمان به درجه‌ی رفیع شهادت که آرزوی دیرینه‌اش بود نایل گردید.

این جانباز فدارکار و صبور، زاده‌ی سال 1337 درشهر جیرفت استان کرمان بود، 24 تیرماه سال 1361 در عملیات رمضان مجروح شد. با اینکه به خاطر نوع مجروحیت‌اش از ناحیه‌ی نخاع و جسم نحیفش، وضعیت دشواری داشت، اما مدام و تا همین اواخر و حتی در زمان شدت یافتن مشکلات جسمی و بستری بودنش در بیمارستان، تنها دغدغه‌اش اسلام و انقلاب و یاران هم‌رزمش بود و در مقابل این‌ها اصلا مشکلات خودش را به حساب نمی‌آورد.

او که از پیش از انقلاب شغل معلمی داشت، پس از انقلاب نیز و حتی مجروحیت نیز به کار معلمی اشتغال داشت و در استخدام آموزش و پرورش بود و مدتی هم در شهر قم به تحصیل علوم حوزوی پرداخت، مسایل سیاسی مربوط به انقلاب و نظام اسلامی را نیز باجدیت دنبال می کرد.

حاج اسدالله بااینکه این اواخر به خاطر دارا بودن زمینه‌های متعدد، به بیماری‌های صعب‌العلاجی چون سرطان و درنهایت هم کرونا مبتلا شده بود و قامت تکیده‌اش تکیده‌تر و پوست و استخوانی شده بود، ولی روحیه‌ای بسیار بالا داشت و خم به ابرو نمی‌آورد.

این فرزند کویر و بزرگ شده‌ی در دامان سختی‌ها کوه دردی بود که دلی دریایی و سینه‌ای سبز و فراخ و روحیه‌ای انرژی‌بخش داشت و عطر ایمان به خدا و عشق به مردم و انقلاب از وجودش متساطع بود.

جانباز شهید رئیسی، فردی مومن، متشرع و متعهد بود و باوجود شرایط سخت، اهل تهجد و شب زنده‌داری بود و نماز شبش را، اگر شده به صورت خوابیده برتخت بجا می‌آورد.

گفتنی است پیکر پاک این جانباز شهید روز پنجشنبه به زادگاهش جیرفت منتقل و به خاک سپرده می شود.

فاش‌نیوز سال گذشته گفت و گویی خواندنی با جانباز شهید رییسی با عنوان «فرمانده گردان تحت امرحاج قاسم از سردار دل‌ها می گوید» داشته است.