تاریخ : 1399,سه شنبه 27 آبان04:18
کد خبر : 78879 - سرویس خبری : اخبار

جانباز صبور نخاعی به شهدا پیوست


جانباز صبور نخاعی به شهدا پیوست

جانباز نخاعی«حمیدرضا ملاحسینی»، پس از تحمل ۳۴ سال درد و رنج ناشی از مجروحیت به یاران شهید خود ملحق شد...

فاش نیوز - «حمیدرضا ملاحسینی» جانباز نخاعی تهران و عضو فعال گروه پیگیری و انجمن جانبازان نخاعی به یاران شهید خود پیوست.

جانباز شهید ملاحسینی که متولد یکم فروردین سال 1343 در محله مهرآباد تهران بود، امروز در سن 56 سالگی در اثر ابتلا به بیماری منحوس کرونا به شهدا ملحق شد.

 این جانباز شهید که اسوه اخلاق و متانت، ایمان و صبری مثال زدنی در میان جانبازان نخاعی بود، سال ها با رنج ها و دردهای شدید ناشی از مجروحیت دست و پنجه نرم کرد اما از سر پیمان عاشقانه خویش با معبود، برنگشت و استوار بر عقاید ارزشمند و منش ایوب وار خود ، این جهان را ترک نمود.

 این جانباز شهید، عضو فعال گروه پیگیری و انجمن جانبازان نخاعی و باشگاه جانبازان شهید بود و علیرغم داشتن دردهای خاص، از حضور در عرصه ورزش و اجتماع غافل نمی‌شد.

وی در سال 61 در 18 سالگی به صورت بسیجی به جبهه اعزام شد. 8 ماه پس از ازدواج، درحالیکه فرزند اولش در راه بود، به جبهه رفت و با اصابت ترکشی، مجروح و قطع نخاع شد.

 جانباز شهید حمیدرضا ملاحسینی، در سن 22 سالگی در 13 اردیبهشت سال 1365 در عملیات «سیدالشهدا ادرکنی» در منطقه فکه در گردان زهیر، جانباز نخاعی شد و ساعت 10 شب گذشته با عوارض شدید کرونا، پس از تحمل 34 سال عوارض مجروحیت به شهادت رسید.

جانباز شهید ملاحسینی همواره دغدغه مشکلات همرزمان به ویژه دوستان نخاعی خود را داشت و دلسوزانه و بی دریغ از هیچ تلاشی برای پیگیری و رفع مشکلاتشان فروگذار نمی کرد.

از این جانباز شهید سه فرزند پسر به یادگار مانده است.

پیکر مطهر این شهید عزیز فردا چهارشنبه ساعت 10 صبح به بهشت زهرا منتقل و در قطعه 28 در جوار دیگر شهدای گرانقدر آرام خواهد گرفت.

در لینک های زیر، گفت و گوهای زیبا و خواندنی پایگاه خبری فاش نیوز با وی در سال 1398 تقدیم مخاطبان عزیز می گردد.

 

بخش اول گفت‌وگو با جانباز شهید ملاحسینی

 

بخش دوم گفت‌وگو با جانباز شهید ملاحسینی

 

بخش سوم گفت‌وگو با جانباز شهید ملاحسینی

 

گفت و گو سال 1396