19 خرداد 1405 / ۲۳ ذو الحجة ۱۴۴۷
شناسه خبر : 113353
یکشنبه 18 شهريور 1403 , 11:15
یکشنبه 18 شهريور 1403 , 11:15


سیاست پیشگیرانه ایران در منطقه و افق مذاکرات
علیرضا رجائی
سکوت قانون اساسی یا سوءبرداشت از آن؟
امین اماناللهپور
جنگی که پایانش فقط روی کاغذ اعلام میشود
سیدرضا موسوی فاضل
دورنمای آتشبس و جنگ ۱۰۰ روزه
محمد ایمانی
تجلی وحدت ملی، ایستادگی تاریخی و دفاع آگاهانه از میهن
امین توکلیزاده
انقلابِ ناگفتهمانده
سیدمهدی حسینی
جنگ دورَگه در منطقه خاکستری
سید محمدرضا میرشمسی
جهان جدید، رهبر جدید و ایران و ایرانیان جدید
غلامرضا صادقیان
بالاخره مذاکره با آمریکا نتیجه داد!
حمیدرضا مرادی
با چه زبانی بگویند که باور کنیم؟!
حسین شریعتمداری
منادی کرامت انسانی
علیرضا رجائی

گوش و چشمی که وارث حسین(ع) شد!
محسن قنبریان
دلنوشتهای از سر درد و دلتنگی
علیرضا ضابطی سیستان
صبح دلتنگی رهبر و فرماندهان شهید
طاهر اسدی
شبهای بمباران، در آغوش مخملین دعا
ر . جعفری

غزل جدیدی از رهبر انقلاب
شرح حال!
فاش نیوز - اخیرا غزل جدیدی از رهبر انقلاب با عنوان «شرح حال» منتشر گردیده است که این طبع لطیف و حس شریف رهبری عزیز با مشغلهها و دغدغههای قابل درکی که دارند، غنیمتیست پربها که از نظرتان میگذرد.

گامی به راه و گامی در انتظار دارم
سرگشته روزگاری پَرگاروار دارم
دلبستهی امیدی در سنگلاخ گیتی
رَه بیشکیب پویم، دل بیقرار دارم
یک عمر میزدم لاف از اختیار و اینک
چون شمع، اشک و آهی بیاختیار دارم
گو ابرِ غم ببارد تا همنشین عشقم
از غم چه باک دارم کاین غمگسار دارم
نبود روا که گیرم جا در حضیض پَستی
سیلم که هستی خود از کوهسار دارم
سرشارم از جوانی هر چند پیر دهرم
چون سرو در خزان نیز رنگ بهار دارم
از خاک پاک مشهد نقشی است بر جبینم
شادم «امین» که از دوست، این یادگار دارم
00
پاسخ
بسیاررررر زیبا
باسلام بنده آزاده وجانبازاین سرزمینم.خاک پای رهبرم هستم وتانفس دارم هم اینم. وبازگررخست دهداین نیمه جانم رابازبه پایش میریزم.چون هنوزسرباز وجان فدای
رهبرواین سرزمینم.خارچشم تمام دشمنان مردمم هستم وتازنده ام
همینم.
رهبرواین سرزمینم.خارچشم تمام دشمنان مردمم هستم وتازنده ام
همینم.
باز سلام.کاملابرای همه ایثارگران عزیزمشخص است که رهبرازچه دلخورمیباشد.واین نکته ای است برای همان شخص که بلکه بفهمد
اما گویا ایشان یاؤاقعا نمیفهمدیاخودراآنگونه به بی توجهی میزند این شخص مثل اینکه اصلااعتقادی به هیچ مذهبی ندارد.
اما گویا ایشان یاؤاقعا نمیفهمدیاخودراآنگونه به بی توجهی میزند این شخص مثل اینکه اصلااعتقادی به هیچ مذهبی ندارد.
متاسفانه آمؤزش و پرورش باوجودقانون بازنشسته شدن آیثارگران که شرایطی خاص دارداصلا توجهی نکرده وحتی حقوق این جانب را در احکام بازنشستگیم بسیارناچیزکرده اندطوری كه ازحقوق مستمری نیزکمترشده حالا پایه وگروه اضافشونخواستیم .حداقل طوری درج می شدکه کفاف کرایه اجاره خانه راهم تامین کند.ما رضایتمندبودیم.یااگه پاداش بازنشستگی رابدهندهنوزمیتوان هزینه
مستأجری راکا ری کرد.حقوقهاهم که اضافه میشوندراهمان لحظه اول واریز کرده وبعدخبرازان درماه بعدی نیست؟
مستأجری راکا ری کرد.حقوقهاهم که اضافه میشوندراهمان لحظه اول واریز کرده وبعدخبرازان درماه بعدی نیست؟
نظری بگذارید


حاجمحب؛ نقطه وصلِ دلها بود
علیرضا ضابطی سیستان
یاداشتی از تنگه هرمز، به قلم رزمندۀ میدان دیروز و امروز
رضا امیریان فارسانی
روایت خلبان F-۱۴ از فتح خرمشهر و مقاومت دزفول
مهدی طلوع وند
راز سفرهای که ۷ نفر را مسافر بهشت کرد
مریم صاحب محمدی نژاد















