شناسه خبر : 113858
شنبه 07 مهر 1403 , 11:40
اشتراک گذاری در :

به جای نفرین، دعایم می‌کنی؟

فاش نیوز - هر وقت از دست حاج قاسم عصبانی می‌شدند، می‌گفتند: «انشالله بعد ۱۲۰ سال شهید شود.» وقتی حاج قاسم فهمید خیلی خوشش آمد.

مهدی ایرانمنش یکی از همکاران شهید حاج قاسم سلیمانی تعریف می‌کند: «یک وقت هایی که دور هم می‌نشستیم، حرف از شهادت حاجی هم پیش می‌آمد. طبیعی بود. یک بار از سر شوخی گفتم: «حاجی ما عصبانی بشیم، دعا می‌کنیم شهید بشید.» بلافاصله گفتم: «بعد از صد و بیست سال‌ها.»خوشش آمده بود.+ «چرا بعد از صد و بیست سال؟ دعا کن الان شهید بشم.»ـ «حاجی حیفم میاد. حضرت آقا به شما نیاز داره. جبهه مقاومت به شما نیاز داره. جمهوری اسلامی به شما نیاز داره. دنیای اسلام به شما نیاز داره باشید و خدمت کنید.»حاجی ول کن ماجرا نبود.+ «نه. اون اثری که خون من الان بین جوون‌ها داره، توی آینده نداره.»یک سال و نیم گذشت تا به حرفش رسیدم؛ وقتی میلیون میلیون جمعیت ریختند توی خیابان‌ها برای تشییع پیکرش. جوان‌ها عکس حاجی به دست اشک می‌ریختند.»منبع: کتاب «ژنرال» به قلم محمد مردانیان

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
عکس روز
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi