شناسه خبر : 103636
دوشنبه 27 شهريور 1402 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر والامقام ۴ شهید استان قم آسمانی شد

فاش نیوز - "حلیمه زاینده رودی" مادر شهیدان «علی، لیلا، فلاح و محمد حلوائی» در سن 72 سالگی دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر والامقام ۴ شهید استان قم آسمانی شد

به گزارش ایثار، این مادر شهید که ایرانی الاصل است، سال ها پیش با مهاجرت به کشور عراق، مدتی در کربلا و در جوار حرم سیدالشهدا(ع) همراه با فرزندانش زندگی کرده بود. 
هرچهار فرزنده مرحومه حلیمه زاینده رودی توسط رژیم بعث عراق، اعدام و ترور شدند. رژیم صدام حتی به فلاح و محمد کودکان 9 ساله و 5 ساله این خانواده نیز رحم نکرد و آنان را به شهادت رساند و مادر به تنهایی و با داغی سنگینی که بر دل داشت، از عراق اخراج و راهی ایران شد و تمام این سالها را بر داغ هجران فرزندانش سپری کرد.

علی متولد سال 1344، لیلا متولد سال 1346، فلاح متولد سال 1351 و محمد متولد سال 1354 بودند که طبق تاریخ ثبت شده در سال 1359 توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانخرید و فروش حواله خودرو جانبازان از نماینده ویژه انجمن جانبازان کشورسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi