شناسه خبر : 34607
چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکلات بیمارستان های اعصاب و روان

عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تداخل دارویی یکی از مشکلات بیمارستان‌های اعصاب و روان است، جامعه ایثارگری سن بالایی دارند و لازم است که پزشکان متخصص مرتب بیماران خود را ویزیت کنند .

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته 29 اردیبهشت 94 همایش روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور با حضور عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در محل هتل آزادی یاسوج برگزار شد. در همایش روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی، مهدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان کشور حضور داشتند.

عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش با اشاره به جایگاه‌ بیمارستان‌های اعصاب و روان در سطح کشور، اظهار کرد: انضباط مالی اولویت اصلی بیمارستان‌های اعصاب و روان است.

وی با بیان اینکه تداخل دارویی یکی از مشکلات بیمارستان‌های اعصاب و روان است، بیان کرد: جامعه ایثارگری سن بالایی دارند و لازم است که پزشکان متخصص مرتب بیماران خود را ویزیت کنند و روسای بیمارستان‌های اعصاب و روان به این نکته توجه کنند که تداخل دارویی از مشکلاتی است که این بیمارستان‌ها با آنها روبه رو هستند و باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ارزیابی کارکنان بیمارستان‌های اعصاب و روان باید بر اساس عملکرد آنها انجام شود.

عباسپور با بیان اینکه 670 تخت فعال در سطح کشور داریم، افزود: بیمارستان‌های اعصاب و روان در سطح کشور از کیفیت خوبی برخوردار هستند و سیاست بنیاد ارائه بهترین خدمات به جامعه ایثارگری است.

عباسپور همچنین در دیدار با جانبازان بیمارستان سلمان یاسوج، اظهار کرد: امروزه حضور موثر جانبازان و ایثارگران در بخش های مختلف جامعه فرصتی بزرگ و مغتنم برای صیانت از دستاوردهای غنی نظام جمهوری اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد در این دیدار قدرشناسی از جانبازان را که بخشی از جسم خود را تقدیم نظام کردند، وظیفه دانست و گفت: جانبازان با عقیده و غیرت حسینی در مسیر حفظ کیان کشور گام برداشتند و در این راه نیز از خود گذشتند.

عباسپور با تاکید بر ضرورت ترویج و تبیین روحیه و فرهنگ ایثارگری در بین نسل جوان و نوجوان جامعه، خاطرنشان کرد: این روحیه و فرهنگ نشات گرفته از دوران هشت سال دفاع مقدس ذره ای اندک از دریای بیکران تعالیم انبیاء و ائمه معصومین(ع) است که استعانت گرفتن از این بیکران، همواره راه گشای بسیاری از موفقیت ها است.

وی با دعوت از ایثارگران و جانبازان به تحکیم بیش از گذشته رشته های اسلام محوری و خدمتگزاری صادقانه به مردم، گفت: جانبازان و ایثارگران حافظان اصلی سنگرهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه محسوب می شوند که حل و فصل مسائل این نسل، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون بهداشت و درمان در این بازدید از نزدیک در جریان مشکلات جانبازان بستری شده در این بیمارستان قرار گرفت.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانخرید و فروش حواله خودرو جانبازان از نماینده ویژه انجمن جانبازان کشورسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi