شناسه خبر : 93795
سه شنبه 19 مهر 1401 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هدف دشمن از راه انداختن جنگ ترکیبی

براساس تجزیه و تحلیل‌های بدست آمده، دستگاه‌های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود با حمایت مالی کشور‌های مرتجع منطقه...

فاش نیوز - دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت مالی کشورهای مرتجع عرب در اطراف ما، تشکیلاتی را برای این جنگ رسانه‌ای راه اندازی کرده‌اند و به طور جدی در حال گسترش و تلاش برای آلوده کردن فضای سیاسی و فکری کشورمان هستند.

 مهمترین وظیفه ما به عنوان اصحاب رسانه در شرایط خطیر کنونی، حرکت در جهت حفظ ارزش ها و انسجام اقشار مختلف مردم ودستگاه‌های دولتی و پرهیز از ایجاد فضای یأس و ناامیدی و احساس بن‌بست در بین آحاد جامعه است. بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی، ملت ایران به موازات جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند. بنابراین از همکاران رسانه‌ای انتظار داریم، انتقادهایشان با هدف اصلاح و خیرخواهانه باشد و از دامن‌زدن به اختلافات پرهیز کنند.
 
رسانه‌های ما همواره نیازمند اقتدار ایمانی و تکیه بر حقانیت نظام اسلامی در مقابل استکبار جهانی و شیطان بزرگ هستند و در شرایط کنونی، می توانند نقش بسزایی در خاموش کردن فتنه‌های بوجود آمده داشته باشند.

شرایط امروز ما شرایط بسیار حساسی است اما این حساسیت و شرایط به دلیل تعداد زیاد دشمنان و یا قدرت بالای آنها نیست؛ زیرا این دشمنان از اول انقلاب همواره بوده‌اند و سعی داشته‌اند با همکاری عوامل نفوذی ایران اسلامی را تجزیه و از آن یک کشور نا‌امن و بی‌ثبات بسازند. با وجود همه اقدامات خصمانه، تحمیل جنگ هشت ساله، سرنگونی هواپیمای مسافری، ترور دانشمندان هسته‌ای، کشتار مردم بی‌گناه در عراق، سوریه و افغانستان، مسلح‌کردن گروه‌های تروریستی و هدایت آنان به داخل کشور و محاصره اقتصادی، هیچ کاری از پیش نبرده‌اند و اکنون نظام اسلامی همچون گذشته، با پایه‌های مستحکم، در حال گسترش و ثمردهی است و متن مردم آگاه ما از ترقه‌بازی فریب خوردگان هراسی به دل ندارند و پاسدار خون شهدا خواهند بود.
 
حساسیت شرایط  امروز به این دلیل است که سردمداران غرب، آل سعود و اسرائیل کودک‌کش، تحمل ایران قوی را ندارند و از داخل به دنبال ناامن کردن کشور و کشته‌‌سازی هستند تا مانع از ادامه رشد کشور شوند.
در این شرایط اگر رسانه‌ها، جوانان، آحاد مردم، بویژه نخبگان، نسبت به شرایط و جایگاه نظام غفلت کنند، قطعاً ضربه خواهیم خورد و اگر خدایی نکرده دشمنان به اهدافشان برسند، دیگر روی آرامش را نخواهیم دید. چون دشمن در این جنگ نابرابر قلب جوانان ما را نشانه گرفته است تا بتواند از طریق فضای مجازی و رسانه‌های معاند، مردم را در مقابل هم قرار دهد...
امروز نظام اسلامی با یک جنگ تمام عیار و ترکیبی مواجه است که از یک اتاق جنگ و با دقت و اهتمام کامل هدایت می‌شود. در کنار جنگ اقتصادی، یک جنگ مهم رسانه‌ای و تبلیغاتی نیز در جریان است که بیشتر اوقات از آن غافل می‌شویم.
 
براساس تجزیه و تحلیل‌های بدست آمده، دستگاه‌های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود با حمایت مالی کشور‌های مرتجع منطقه در اطراف کشور ما، تشکیلاتی را در فضای مجازی، برای این جنگ رسانه‌ای راه اندازی کرده‌اند و به طور جدی در حال برنامه‌ریزی و تلاش برای آلوده‌کردن فضای تبلیغاتی و فکری جامعه خصوصا" جوانان ما هستند.

 هدف دشمن در این جنگ رسانه‌ای، ایجاد اضطراب، یأس، ناامیدی و احساس بن‌بست و بدبین‌کردن مردم نسبت به یکدیگر و نسبت به دستگاه‌های مسئول و همچنین بزرگ‌ جلوه‌ دادن مشکلات اقتصادی در ذهن جامعه است. لذا می‌طلبد رسانه‌های روشنکر ما با جهاد تبیین مانع از شکل‌گیری دام دشمنان در مسیر جوانان شوند.

بی‌توجهی رسانه‌های کشور به اتفاقات بوجود آمده موجب تشدید اضطراب افکار عمومی و همچنین موجب گسترش «ویروس بدبینی» در جامعه خواهد شد که دود این بی‌توجهی‌ها قطعا" به چشم خود رسانه‌ها و رسانه ای ها نیز خواهد رفت.

| حمیدرضا محمدمرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانخرید و فروش حواله خودرو جانبازان از نماینده ویژه انجمن جانبازان کشورسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi