شناسه خبر : 94809
چهارشنبه 11 آبان 1401 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولان شهرستان شهریار از بیمارستان جانبازان این شهر دیدار کردند

مسئولان شهرستان شهریار با حضور در بخش های بستری جانبازان از این عزیزان عیادت نموده و پای صحبت‌های...

فاش نیوز - مسایل و مشکلات بیمارستان میلاد شهریار با حضور شهردار، نماینده مردم شهریار در مجلس، و نایب رئیس شورای شهرستان شهریار، در بیمارستان میلاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهریار، نشستی به منظور بررسی مسائل مربوط به بیمارستان میلاد شهریار با حضور دکتر محمدصادق کولیوند شهردار شهریار، دکتر حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، آقای علی صادقی نایب رئیس شورای شهرستان شهریار، آقایان طیب حیدری و رضا حاجی اعضای شورای شهر شهریار در بیمارستان میلاد شهریار برگزار گردید.

در این نشست ابتدا رضا آئینی، رئیس بیمارستان میلاد شهریار با بیان مسائل و مشکلات مربوط به بیمارستان میلاد، همکاری نهادهای وابسته با این مرکز را جهت تسهیل خدمات به جانبازان و ایثارگران، از شهرداری و اعضای شورای شهر شهریار خواستار شد و افزود: باتوجه به آمار، مبنی بر افزایش درخواست خدمات درمانی از سوی ایثارگران و جانبازان، در نظر داریم با بازسازی و تجهیز این مرکز، خدمات‌ درمانی به جامعه هدف را گسترش دهیم.

سپس دکتر محمدصادق کولیوند شهردار شهرستان شهریار با تشکر از کارکنان بیمارستان میلاد و اعضای شورای شهر عنوان گفت: به عنوان یک شهروند از زحمات کارکنان بیمارستان تقدیر می نماییم و از مقامان مسئول این بیمارستان درخواست داریم با اولویت‌بندی مسائل بیمارستان نسبت به دریافت خدمات شهرداری اقدام نمایند.

وی افزود: به برکت عزیزان جانباز است که انقلاب اسلامی اکنون به ثمر نشسته و وظیفه خود می دانیم با قبول وظیفه، خدمت به این عزیزان را عهده‌دار شویم.

همچنین دکتر حق‌وردی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم به جانبازانی که در راستای امنیت کشور جانبازی کردند خدمت رسانی نماییم و وظیفه داریم قدردان این عزیزان باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: از ریاست بیمارستان میلاد شهریار درخواست دارم مسائل و مشکلات مربوط به این مرکز را مطرح نمایند تا ما آنها را پی‌گیری و تا پای توانمان حل کنیم. از شورای شهر و شهرداری شهریار نیز خواهشمندیم به مسائل مربوط به این مرکز رسیدگی نمایند.

در پایان این دیدار مسئولان شهرستان شهریار با حضور در بخش های بستری جانبازان از این عزیزان عیادت نموده و پای صحبت‌های آنان نشستند.

گفتنی است اکثر بیماران بستری در بیمارستان میلاد شهریار را جانبازان اعصاب و روان تشکیل می دهند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانخرید و فروش حواله خودرو جانبازان از نماینده ویژه انجمن جانبازان کشورسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi