شناسه خبر : 97945
چهارشنبه 19 بهمن 1401 , 16:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه اندازی «کمیته رسانه‌ای نقش روحانیت در دفاع مقدس» ایلام

این کمیته با تولید و انتشار پوستر، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، تهیه گزارش خبری، انجام مصاحبه به همراه برش‌های از وصیت نامه و زندگی شهدای روحانیت تلاش خواهد کرد جامعه را با رشادت‌ها و جانفشانی این قشر آشنا کند...

فاش نیوز - مسئول حفظ آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ایلام از راه اندازی «کمیته رسانه‌ای نقش روحانیت در دفاع مقدس» ایلام به منظور ترویج آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت این استان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما از ایلام، حجت‌الاسلام «تاج‌الدین محمدی»، مسئول حفظ آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار ما  در ایلام اظهار داشت: به منظور ترویج آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت استان ایلام در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم کمیته فضا مجازی با این محور راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این کمیته با تولید و انتشار پوستر، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، تهیه گزارش خبری، انجام مصاحبه به همراه برش‌های از وصیت نامه و زندگی شهدای روحانیت تلاش خواهد کرد جامعه را با رشادت‌ها و جانفشانی این قشر آشنا کند.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند تبلیغ و فعالیت در فضای مجازی هستیم و باید این میدان را بر دشمن ناآرام کرد تا مانع رسیدن به اهداف پلیدشان شویم.

وی با اشاره به برگزاری یادواره آیت الله حیدری و شهدای روحانیت که در تاریخ ۲۶ بهمن ماه انجام خواهد شد بیان کرد: برگزاری این یادواره در واقع بیانگر تاریخ ارزش‌های ارزشمند روحانیت ایلام در انقلاب اسلامی، و دفاع مقدس است.

این مسئول در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و جامعه خبری استان خاطر نشان کرد: امروز رسانه‌ها در راس پیکان مبارزه و جهاد تبیین قرار دارند که انتظار داریم در راستای برگزاری یادواره شهدای روحانیت همکاری و هم راهی لازم به عمل آید.

|| حمیدرضا محمد مرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانخرید و فروش حواله خودرو جانبازان از نماینده ویژه انجمن جانبازان کشورسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi