چهارشنبه 03 تير 1405 , 13:01




حقکشی در رباطکریم
فاش نیوز - باسلام خدمت شما مسئول مربوطه؛ من سعید حبیبی فرزند فیاض حبیبی که دارای سابقه جبهه به مدت ۶۳۸ روز و کارت ایثارگران را دارد هستم من در شهرداری رباطکریم مشغول به کار بودم که سرکارگر از من و بقیه کارگرها پول باجگیری میکرد. من به سرکارگر، به معاون و رئیس خدمات شهری و به بازرسی کل شهردار محترم، آقای اللهیاری گزارش دادم. آقای اللهیاری به آقای برزای دستور دادند که سرکارگر تنبه و اخراج شود؛ ولی از اتاق که خارج شدیم، من اخراج شدم.
برای تمامی حرفها دلیل و مستندات دارم که حضرات پشت سر من به بازرسی در جواب شکایت من حرفهای بدون مستندات و مدرک زده بودند آقای عبداللهی و آقای برزای؛ چرا که باید از یک باجگیر حمایت کنند؛ حالا باجگیر هرکسی که باشد...
ملت ایران رهبر فرزانه را از دست داد، سردارها، پدرها، برادرها را از دست داده که این چیزها نباشد؛ ولی متأسفانه در رباطکریم یک عده کسانی پشت میز ریاستها هستند که اولاً فکر میکنند مقام یا پستی که دارند ارث و میراث خانوادگی است که بهشان رسیده و هرکاری که میلشان خواست انجام میدهند و صدای کسی را هم نمیگذارند به بالادستی برسد.
دوم این که از قدیم بزرگان مثالی زدهاند که باز با باز کبوتر با کبوتر راست هست که الان من در شهرداری رباطکریم میبینم به هر ادارهای که نامه زدم تا الان هیچ خبری نیست اگر مقدور هست و اگر کارگر در جامع ارزشی دارد دستور رسیدگی فرمایید ارادتمندان به گفته آقای عبداللهی، رئیس خدمات شهری رباطکریم، کارگر روزمزد؛ یعنی کارگر ( ا......ل)

















