شناسه خبر : 124798
پنجشنبه 17 ارديبهشت 1405 , 12:10
اشتراک گذاری در :

سرهنگ آمریکایی:

ایرانی‌ها ما را تحقیر کردند

فاش نیوز - نظامی بازنشسته ارتش ایالات متحده با اشاره به لاف و گزاف‌های دولت آمریکا و فروکش کردن اعتبار این کشور در جهان گفت: چرا پشت حرف‌های رقت‌انگیز پنهان می‌شوید؟ این واقعا احمقانه است، حتی متحدین و دوستان ما هم به این رویکرد آمریکا با تحقیر نگاه می‌کنند؛ با این رویکرد دیگر کسی به ما هیچ اعتمادی نمی‌کند و احترامی برای آمریکا باقی نخواهد ماند.
سرهنگ «دنیل دیویس»، نظامی بازنشسته ارتش ایالات متحده درخصوص جنگ ایران و آمریکا گفت: ما دو کشتی جنگی را به تنگه هرمز فرستادیم تا کشتی‌های تجاری را به خارج از تنگه اسکورت کنیم! این ادعا واقعا بی‌معناست؛ چگونه می‌توان 2000 کشتی را اسکورت کرد؟!
وی همچنین گفت: اکنون ایرانی‌ها می‌گویند ما هیچ باجی نمی‌دهیم، ما خودمان ابرقدرت هستیم، کنترل تنگه در دست ماست و کارت‌های زیادی برای بازی کردن داریم. 
نظامی بازنشسته ارتش آمریکا در ادامه به فروکش کردن اعتبار ایالات متحده پس از جنگ اشاره کرد و گفت: مقامات ما تلاش می‌کنند ایران را مقصر همه چیز جلوه دهند در حالی که ما این جنگ را آغاز کردیم و بر سر آن‌ها بمب ریختیم؛ چرا پشت حرف‌های رقت‌انگیز پنهان می‌شوید؟ این واقعا احمقانه است، حتی متحدین و دوستان ما هم به این رویکرد آمریکا با تحقیر نگاه می‌کنند؛ با این رویکرد دیگر کسی به ما هیچ اعتمادی نمی‌کند و احترامی برای آمریکا باقی نخواهد ماند.

 
 
اینستاگرام
سلام ، امریکا و رژیم صهیونیستی هرگز اعتبار و آبرویی نداشتند فقط با کنترل رسانه ها و فیلم هالیودی خود را منجی دنیا معرفی کردند که قصد دارند با بمب اتم و قتل عام زنان و کودکان دنیا را نجات بدهند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
عکس روز
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi