23 خرداد 1405 / ۲۷ ذو الحجة ۱۴۴۷
شناسه خبر : 124898
چهارشنبه 23 ارديبهشت 1405 , 10:57
چهارشنبه 23 ارديبهشت 1405 , 10:57


عفاف و حجاب؛ روح و سیمای پاکدامنی
رحمان الهی
آیا هنوز وقت خروج از NPT نرسیده؟!
حسین شریعتمداری
برگردید به همان خلیج خوکها
مسعود اکبری
شکستی که اسرائیل برای خود ساخت
اسماء خواجهزاده
زمانهای که اراذل بر افاضل مقدم شدهاند
امیرحسین ثابتی
دیپلماسی خارجی در سایه بحرانهای داخلی
علیرضا جائی
خواب سنگین عربی
سید محمدعماد اعرابی
ماشه هرمز
دکتر علیرضا معشوری
همزمانی بحران انتخابات و سرکوب خیابانی
علیرضا رجائی
پایان عصر ذهنهای استعمارزده
محمدرضا الهی
بگرد تا بگردیم!
حسین شریعتمداری
پایان سکوت راهبردی آغاز عملیات «نصر»
حسن رشوند

گوش و چشمی که وارث حسین(ع) شد!
محسن قنبریان
دلنوشتهای از سر درد و دلتنگی
علیرضا ضابطی سیستان
صبح دلتنگی رهبر و فرماندهان شهید
طاهر اسدی
شبهای بمباران، در آغوش مخملین دعا
ر . جعفری

محل سکونت رهبر شهید انقلاب در آغاز دوران زعامت چگونه انتخاب شد؟
حجت الاسلام ناطق نوری در بخشی از کتاب خاطرات خود درباره نحوه انتخاب محل سکونت حضرت آیت الله خامنهای، رهبر شهید انقلاب اسلامی در ابتدای دوران زعامت نوشته است....
فاش نیوز - در همین منطقه ریاست جمهوری میمانیم، چون اینجا مسئولین، مجلس و دولت و قوه قضائیه در دسترس هستند. در ضمن مثل بقیه مردم داخل شهر هستیم و از حیث حفاظت هم منطقه حفاظت شده است و مشکل خاصی داخل شهر ندارد و حفاظت جدید نمی خواهد.
به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام ناطق نوری در بخشی از کتاب خاطرات خود درباره نحوه انتخاب محل سکونت حضرت آیت الله خامنهای، رهبر شهید انقلاب اسلامی در ابتدای دوران زعامت نوشته است:
یکی از مباحثی که در آغاز مسؤولیت جدید ایشان قابل توجه بود، بحث مکان استقرار مقام معظم رهبری بود. پیشنهاد بعضیها این بود که آقا به جماران تشریف ببرند و از همان تشکیلات و امکاناتی که حضرت امام داشتند، استفاده کنند.
من خودم به چند دلیل معتقد بودم که ایشان به جماران یا منظریه تشریف ببرند، یکی به لحاظ امنیتی بود، زیرا در تمام دوران جنگ، شهر تهران به راحتی بمباران و موشکباران می شد، اما جماران پای کوه قرار داشت، لذا پرواز و مانور در آنجا خیلی سخت بود.
دوم این که چون رهبری علیالدوام و شب و روز در محل سکونتشان هستند، از نظر آب و هوایی هم باید جای مناسبی فراهم شود. البته آقا به جهت عاطفی و احترام نسبت به حضرت امام و احمد آقا، جماران را نپذیرفتند.
هم چنین اردوگاه شهید باهنر در منظریه تهران را قبول نکردند و فرمودند: اولاً این قدر بالا و دور از مردم نمی خواهم بروم، ثانیاً آموزش و پرورش و فرهنگیان و دانش آموزان، دلشان به همین اردوگاه خوش است، من راضی نیستم که حالا این را بگیرم.
خودشان فرمودند: در همین منطقه ریاست جمهوری میمانیم، چون اینجا مسئولین، مجلس و دولت و قوه قضائیه در دسترس هستند. در ضمن مثل بقیه مردم داخل شهر هستیم و از حیث حفاظت هم منطقه حفاظت شده است و مشکل خاصی داخل شهر ندارد و حفاظت جدید نمی خواهد.
یکی از مباحثی که در آغاز مسؤولیت جدید ایشان قابل توجه بود، بحث مکان استقرار مقام معظم رهبری بود. پیشنهاد بعضیها این بود که آقا به جماران تشریف ببرند و از همان تشکیلات و امکاناتی که حضرت امام داشتند، استفاده کنند.
دوم این که چون رهبری علیالدوام و شب و روز در محل سکونتشان هستند، از نظر آب و هوایی هم باید جای مناسبی فراهم شود. البته آقا به جهت عاطفی و احترام نسبت به حضرت امام و احمد آقا، جماران را نپذیرفتند.
هم چنین اردوگاه شهید باهنر در منظریه تهران را قبول نکردند و فرمودند: اولاً این قدر بالا و دور از مردم نمی خواهم بروم، ثانیاً آموزش و پرورش و فرهنگیان و دانش آموزان، دلشان به همین اردوگاه خوش است، من راضی نیستم که حالا این را بگیرم.
خودشان فرمودند: در همین منطقه ریاست جمهوری میمانیم، چون اینجا مسئولین، مجلس و دولت و قوه قضائیه در دسترس هستند. در ضمن مثل بقیه مردم داخل شهر هستیم و از حیث حفاظت هم منطقه حفاظت شده است و مشکل خاصی داخل شهر ندارد و حفاظت جدید نمی خواهد.


حاجمحب؛ نقطه وصلِ دلها بود
علیرضا ضابطی سیستان
یاداشتی از تنگه هرمز، به قلم رزمندۀ میدان دیروز و امروز
رضا امیریان فارسانی
روایت خلبان F-۱۴ از فتح خرمشهر و مقاومت دزفول
مهدی طلوع وند
راز سفرهای که ۷ نفر را مسافر بهشت کرد
مریم صاحب محمدی نژاد
















