شناسه خبر : 74856
یکشنبه 28 ارديبهشت 1399 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیا هیچگاه مسئولین به این سئوال پاسخ داده اند؟!

پویان  -  باسلام؛ این استدلال داوطلبانه و غیرداوطلبانه استنباط غلطی است که متاسفانه باب شده چون تمامی ان حین ثبت نام و قبل از اعزام کاربرد دارد؛ ولی ازلحظه ای که رزمنده پادررکاب مناطق جنگی می گذارد دیگرعناوین مذکور تعریف خود راازدست می دهد.

آنجاکه سپاهی وارتشی دوش بدوش هم ازمیادین مین می گذرند، دیگر تفاوتی ازحیث آن نمیکنند؛ ضمن آنکه مشاغل حساسی چون میادین مین که جایگاه تخصصی محسوب می شود باکاردرآشپزخانه تفاوت بسیاردارد. درقانون برای رزمنده تخریبچی همان امتیازی را قایلند که برای کاردر آشپزخانه قایلند. منظورم ازمقایسه صرفا حساسیت نوع کاراست. یکی کارش مساوی مرگ و زندگیست و دیگری مساوی خوشمزه گی وبدمزه گی؛ این دوکاربایکدیگربسیارمتفاوتند.

استرس وفشاربالای روحی وروانی تخریبچی قابل مقایسه باآشپزی نیست؛ عنوانی که سالیان سال، چنانچه ازجهت جسمی سالم بمانی، یقینا ازجهت روحی وروانی تاپایان عمرگریبانگیراست؛ وهمین استدلال می گوید هریک ازرزمندگان به جهت حضوردرجبهه به اندازه ی ولو شنیدن صدای گلوله یازوزه ی خمپاره شنوایی اش به اندازه ای ولو کم آسیب می بیند و به همین جهت تمام رزمندگان به نوعی جانباز تلقی می شوند؛ که متاسفانه هیچگاه ارزیابی مسئولین زیربنایی نبوده وظاهررا دربرمی گیرد؛ ولی این کارها بایدریشه یابی شود تا مورد تبعیص واقع نشود. همان استدلال که می گوید درمبادین نبرد چنانچه سربازی تا آخرین نفس بجنگد واسلحه اش را به زمین نگذارد ودرمقابل، سربازدیگری قبل ازهراقدامی سلاح برزمین بگذارد ودست هایش رابه علامت تسلیم بالاببرد...

امروزان یکی حداکثر رزمنده ای فاقد تسهیلات ارزشمند و دیگری آزاده ای برخوردارازتمامی وحداکثرامتیازات رفاهی است ومسئولین محترم باچنین روشی دراعمال قوانین، ناخودآگاه می آموزند رزمنده! لطفا تسلیم شو؛ چون امتیازات سرشاری بعدا نصیبت می شود. وبه دیگررزمنده می گوید تاآخرین فشنگ نجنگ ومقاومت نکن؛ چون امتیازی برایت نیست.

سئوال: ایا هیچگاه شده مسئولین محترم که قاون رامی نویسند، به این سوال پاسخ دهند؟!

 

اینستاگرام
سلام علیکم
جانباز یعنی درد، جانباز یعنی دم نزدن، یعنی ایستادن، یعنی سوختن و دود نداشتن،مسئولان امروز به پاس این همه رشادت باید نیم نگاهی به گذشته داشته باشند.این عزیزان در بسیاری از مواقع مشكلات خود را به دست خود و دوستانشان رفع و رجوع كرده و بسیاری از آنان از تسهیلات اعطایی بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز و بنیاد جانبازان و مستضعفان قدیم استفاده نكرده اند و امروز هم شاكر معبود و انقلاب اسلامی و پیر و مرادشان حضرت امام خمینی ره و تابع منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای هستند و خود را سربازان ولایت و رهبری می دانند.
مگر ما رفته بودیم كه درصد بگیریم بعد از دین و میهن وناموسمان دفاع کنیم كه امروز ناراحت كمی درصد و مشكلات ناشی از این رده بندی و درجه بندی را داشته باشیم نه اصلا اینطور نیست در خط مقدم همه به دنبال ایثار و فداكاری بودند و اصلا كسی به رنگ و مسئولیت و این چیزها توجه نداشت همه فقط خدا را می دیدند و با دستور امام رشادت و ایثارگری می كردند.
امروزجانبازان عزیز زیر 25 درصد مشكلات زیادی دارند در عرصه زندگی و این قطعا وظیفه دستگاههای مانند بنیاد و مجلس است كه به ما رسیدگی كند و مشكلات را رفع نماید. به تنها چیزی كه فكر می كردیم دفاع از میهن اسلامی و ناموس مردم ایران بوده و امروز هم اگر این مشكلات را داریم اصلا از اعمال و رفتار خود بعنوان رزمنده پشیمان نیستیم.در بیمارستانهای مربوط به بنیاد موضوع جانبازان شیمیایی مقداری كم رنگ شده و این قشر از حمایت های قاطع برخوردار نیستند . با کمال احترام برای همه جانبازان عزیز و نورچشم مان، شیمیایی ها كارشان سخت تر است زیرا وقتی نفسی به شماره بیفتد قطعا نفس های بعدی كه خانواده ها باشند نیز به شماره می افتد . جانبازان شیمیایی برای گرفتن داروها و اسپری های مربوط به تنفس خود بسیار با مشكل روبرو هستند و در این زمان كه تحریم ها علیه كشورمان می باشد داروهای جانبازان شیمیایی بسیار به سختی به دست این عزیزان می رسد. جانباز را با درصد نباید دید جانباز را بر اساس مشكلات و گرفتاریها و مقدار بیماری او باید سنجید و به او تسهیلات داد جانبازی كه زیر 25 درصد است اصلا تسهیلات زیادی كه مسئولان تبلیغ می كنند به آنها تعلق نمی گیرد. فقط با این همه بی مهری بدانید که خدا باید به جانبازان درصد بدهد نه شما، بركت زندگی و سلامتی با خداست.
در پایان فقط از خدای یکتا می خواهم نمایندگان این دوره مجلس 11 هم مثل دوره های قبلی این قولها را که در ذیل مطالبم آوردند ندهندکه عملی و اجرایی نکنند. حداقل این دوره که در تبلیغات هایتان مدعی بودید با سیستم و قانون سرکار داریم نه با افراد لطفا در مجلس 11 فقط این دوتا قول قبلی را با تاریخش آوردم محض رضای خدا عملی و پیگیری کنید.

1 - "غلامرضا تاج گردون" درباره لایحه حمایت و برابری برخورداری جانبازان زیر 25 درصد از خدمات و تسهیلات جانبازان بالای 25 درصد، اظهار داشت: این لایحه در مجلس تصویب شد ولی به دلیل ایراد اصل 75 قانون اساسی شورای نگهبان به مجلس عودت داده شد.وی با بیان اینکه حمایت از جانبازان زیر 25 درصد در دستور کار مجلس قرار دارد، تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای بهره‌مندی این قشر فداکار از تسهیلات و خدمات جانبازان بالای 25 درصد به کار می‌بریم.(شانزدهم مهرماه 95)
2 - فرج‌الله عارفی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: امروز طرح ناظر بر تأسیس و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد (غیردولتی) بررسی شد و کلیات آن به تصویب رسید و در نهایت به کارگروه برای انجام اقدامات تخصصی و مشورتی ارجاع شد.وی ادامه داد: در خصوص طرح خدمات‌رسانی به ایثارگران، بررسی 2 ماده از جلسه گذشته باقی مانده بود و نمایندگان اصلاحاتی در مورد این 2 ماده پیشنهاد دادند که انجام این اصلاحات، به تصویب رسید. طبق یکی از مصوبات کمیسیون اجتماعی، کف درصد جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی 25 درصد تعیین شد و در مصوبه دیگری چند کلمه به ماده مربوط به جانبازان اضافه شد.(17 آذر 1392)
با تشکر از سایت وزین، انقلابی و پیگیر فاش نیوز عزیز
باید در قانون برنامه هفتم کلا کلمه دوطلبانه و غیر داوطلبانه و زیر25درصد و بالای 25درصد برای همیشه حذف شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi