07 تير 1405 / ۱۲ محرم ۱۴۴۸
شناسه خبر : 51718
پنجشنبه 07 بهمن 1395 , 09:19
پنجشنبه 07 بهمن 1395 , 09:19


«علیالاصول؛ تنگهای که زود باز شد؟»
هاشم اسدی
این دو خط موازی باید همینجا به یکدیگر برسند!
حسین شریعتمداری
منتظر تحقق شروط هستیم
مسعود اکبری
روضهای بر غربتِ روضه!
امین اماناللهپور
ایران؛ گورستان هژمونی آمریکا
حمیرا حسینی یگانه
آمریکا یا همان انگلیسیهای مهاجر وحشی....؟
محمدرضا سابقی
از کربلای ۶۱ تا جنگ ۱۲روزه و رمضان
حسن رشوند
ظرفیتهای تمدنساز عاشورا؛ از رویدادی تاریخی تا الگویی فراگیر
مهدی جبرائیلی تبریزی
پرسشهایی درباره قطع یک برنامه زنده!
هاشم اسدی
شباهت عجیب ترامپ به پنگوئنها
حسین شریعتمداری
پیروزی علیالاصول و تفاهمنامه ناپایدار
محمد ایمانی

ای وای محرم شده و خامنهای نیست!
افشین علاء
روایت قهرمانی که در بوستان، شرف پیدا کرد
حمیدرضا مرادی
گوش و چشمی که وارث حسین(ع) شد!
محسن قنبریان
دلنوشتهای از سر درد و دلتنگی
علیرضا ضابطی سیستان

کسری یا معافیت برای پسر دومم
محمدی- بنده جانباز 15 و آزاده7ماهه و رزمنده21 ماهه هستم وبرای فرزنداولم 3 نیم کسری گرفته ام وفرزند دومم متولد 76 است.
آیا میتوانم برای ایشان معافیت یا کسری بگیرم؟
از راهنمایی تان ممنونم.
کد خبرنگار: 20
00
پاسخ
دوستان عزیز طبق قانونی که مجلس در سال 90 وضع کرد متولدین 72 به بعد رو از گرفتن کسری محروم کردن ...البته حالا مجلس با تغییر بند 45 قانون خدمت وظیفه که فعلا در انتظار تایید شورای نگهبان و ستادکل است باز هم حرفی از حذف سن نزدن و کلا فکر کنم متولدیم 72 به بعد یا باید به طور کل معاف شوند یا هیچ کسری شامل حال اونها نمیشه ...حالا اینکه فقط چرا تا 72 ملاک قرار گرفته و چرا 72 به بعد حذف شده هنوز کسی نمیدونه ..
جانباز عزیز طبق مصوبه مجلس هشتم تمام متولدین سال 72 به بعد رو از گرفتن کسری محروم کرد حالا دلیلش چی بود نمیدونم ...یعنی اینکه با باید به طور کامل معاف بشن یا از گرفتن کسری خبری نیست ...
بنده جانباز 15 و آزاده7ماهه و رزمنده21 ماهه هستم انصاف است بااین امتیاز بعد از سی سال به ما یک کمک معشیت بدن ان هم نه اضافه میشه کی قطع بشه خدامیدانه هر روز نگرانم
سلام بنده فرزند جانباز 25 درصد هستم که پدرم به دلیل جانبازی واختلالات اعصاب به ستون برخورد کرده و ازناحیه چشم شبکیه آسیب دیده است وبه گفته پزشکان متعدد بیماری ایشون صعب العلاج هست وبه دلیل اینکه ایشان سرباز ارتش میباشند حالت اشتغالشون رو قبول نمی کنند والان شرایطش خیلی سخته.الان بااین وضع خیلی زندگیمون سخت شده واختلالات اعصاب پدرم همیشه باعث ناراحتی ودلزدگی خانوادمون از زندگی شده.الان چکارکنیم؟باتشکرفراوان
نظری بگذارید


فوتبال را که باختند، سهمیه گوشت را قطع کردند
حسین عبدالستار اسلامی
ما برای آنکه ....
رضا امیریان فارسانی
حاجمحب؛ نقطه وصلِ دلها بود
علیرضا ضابطی سیستان
یاداشتی از تنگه هرمز، به قلم رزمندۀ میدان دیروز و امروز
رضا امیریان فارسانی
روایت خلبان F-۱۴ از فتح خرمشهر و مقاومت دزفول
مهدی طلوع وند















