07 تير 1405 / ۱۲ محرم ۱۴۴۸
شناسه خبر : 53893
شنبه 03 تير 1396 , 10:27
شنبه 03 تير 1396 , 10:27


«علیالاصول؛ تنگهای که زود باز شد؟»
هاشم اسدی
این دو خط موازی باید همینجا به یکدیگر برسند!
حسین شریعتمداری
منتظر تحقق شروط هستیم
مسعود اکبری
روضهای بر غربتِ روضه!
امین اماناللهپور
ایران؛ گورستان هژمونی آمریکا
حمیرا حسینی یگانه
آمریکا یا همان انگلیسیهای مهاجر وحشی....؟
محمدرضا سابقی
از کربلای ۶۱ تا جنگ ۱۲روزه و رمضان
حسن رشوند
ظرفیتهای تمدنساز عاشورا؛ از رویدادی تاریخی تا الگویی فراگیر
مهدی جبرائیلی تبریزی
پرسشهایی درباره قطع یک برنامه زنده!
هاشم اسدی
شباهت عجیب ترامپ به پنگوئنها
حسین شریعتمداری
پیروزی علیالاصول و تفاهمنامه ناپایدار
محمد ایمانی

ای وای محرم شده و خامنهای نیست!
افشین علاء
روایت قهرمانی که در بوستان، شرف پیدا کرد
حمیدرضا مرادی
گوش و چشمی که وارث حسین(ع) شد!
محسن قنبریان
دلنوشتهای از سر درد و دلتنگی
علیرضا ضابطی سیستان

4 مهندس بیکار دارم!
آزاده 3سال اسارت جانباز 35 درصد رزمنده 70 ماه منطقه - اینجانب 4 فرزند دارم.
فرزند اول دکترای علمی معدن دانشگاه یزد، سه فرزند بعدی لیسانس مکانیک، لیسانس عمران، لیسانس معماری و هر چهار فرزندم نیز بیکار هستند.
چون کادر ارتش بودم به جز حقوق بازنشستگی ارتش، ریالی بابت جانبازی، آزادگی و رزمنده ای از جائی دریافت نمی نمایم.
کد خبرنگار: 20
01
پاسخ
یعنی چه؟ در روزنامه بازارکار، سایت های استخدامی و آزمون های استخدامی بگردند حتما کار می یابند. عسلویه که مدام متخصص استخدام می کنه. درضمن کار که فقط پشت میز نشینی نیست. من خودم با لیسانس آمار در آموزشگاه ها تدریس داشتم. گوش پاککن درست کردم. ترجمه کردم تا در ... پس از چند سال با آزمون ورودی استخدام شدم. تازه باز هم کارهای قبلی ام را رها نکردم و کلی ایده کارآفرینی برای اجرا در دست دارم. ایران بهشته کاره اگه همت کنیم.
والله ما هم سه نفر ارشد و دو تا بیکاریم تو خونه یه ریال هم نداریم کاری شروع کنیم.
حیف اون 70 ماه جبهه که پدرم رفت و جانباز شد.
قانون استخدام یه نفر از هر خانواده جانباز هم اجرا نمیشه متأسفانه.
حیف اون 70 ماه جبهه که پدرم رفت و جانباز شد.
قانون استخدام یه نفر از هر خانواده جانباز هم اجرا نمیشه متأسفانه.
با سلام
امروز با ایثارگران ارتش در استان تماس گرفتم و ستوال کردم ، شما به افرادیکه سابقه جبهه دارند به غیر از کسر خدمت فرزندان ،آیا طرح رزمندگان معسررا در ارتش دارید؟ . گفت بله . گفتم چگونه است ؟ گفت می دانید معسرین چه کسانی هستند؟ گفتم تقریبا. گفت کسانی که نه کار دارند و نه در آمد دارند ونه بیمه. می تو انند مراجعه کنند تا پرونده برایشان تشکیل شود.
پس تا حالا مشخص شد در ایثارگران سپاه و ارتش طرح معسرین وجود دارد ولی نیروی انتظامی می گوید خیر ما نمی دانیم و ناجا جزء ایثارگران نیست فقط کسر خدمت فرزندان را داریم
. نیروی ایثارگران ارتش هم طوری از معسرین یاد کرد که می توان اینگونه تفسیر کرد کسانی که آهی دربساط ندارند و رو به موت هستند ،مراجعه کنند.
ملاحظه : اطلاع رسانی در سپاه و ارتش و ناجا برای ایثارگران کلا بسیار ضعیف است . می بایست از سردار شریفی ایثارگران سپاه و سرتیپ دوم پاسدار نامور مسئول صندوق ایثارگران پرسید چرا حرفهای آنان با صحبتهای مسئولین ایثارگران در استانها متفاوت است . این مقدار اطلاعات هم که از ایثارگران سپاه است بخاطرمصاحبه فاش نیوز با آنان است .
بنظرم ضروری است که فاش نیوز یک سری هم به مسئولین ایثارگران در ارتش و ناجا بزند تا وضعیت برادران ایثارگر ارتش و ناجا مشخص شود و این برادران را از ابهام در بیاورند.
امروز با ایثارگران ارتش در استان تماس گرفتم و ستوال کردم ، شما به افرادیکه سابقه جبهه دارند به غیر از کسر خدمت فرزندان ،آیا طرح رزمندگان معسررا در ارتش دارید؟ . گفت بله . گفتم چگونه است ؟ گفت می دانید معسرین چه کسانی هستند؟ گفتم تقریبا. گفت کسانی که نه کار دارند و نه در آمد دارند ونه بیمه. می تو انند مراجعه کنند تا پرونده برایشان تشکیل شود.
پس تا حالا مشخص شد در ایثارگران سپاه و ارتش طرح معسرین وجود دارد ولی نیروی انتظامی می گوید خیر ما نمی دانیم و ناجا جزء ایثارگران نیست فقط کسر خدمت فرزندان را داریم
. نیروی ایثارگران ارتش هم طوری از معسرین یاد کرد که می توان اینگونه تفسیر کرد کسانی که آهی دربساط ندارند و رو به موت هستند ،مراجعه کنند.
ملاحظه : اطلاع رسانی در سپاه و ارتش و ناجا برای ایثارگران کلا بسیار ضعیف است . می بایست از سردار شریفی ایثارگران سپاه و سرتیپ دوم پاسدار نامور مسئول صندوق ایثارگران پرسید چرا حرفهای آنان با صحبتهای مسئولین ایثارگران در استانها متفاوت است . این مقدار اطلاعات هم که از ایثارگران سپاه است بخاطرمصاحبه فاش نیوز با آنان است .
بنظرم ضروری است که فاش نیوز یک سری هم به مسئولین ایثارگران در ارتش و ناجا بزند تا وضعیت برادران ایثارگر ارتش و ناجا مشخص شود و این برادران را از ابهام در بیاورند.
نظری بگذارید


فوتبال را که باختند، سهمیه گوشت را قطع کردند
حسین عبدالستار اسلامی
ما برای آنکه ....
رضا امیریان فارسانی
حاجمحب؛ نقطه وصلِ دلها بود
علیرضا ضابطی سیستان
یاداشتی از تنگه هرمز، به قلم رزمندۀ میدان دیروز و امروز
رضا امیریان فارسانی
روایت خلبان F-۱۴ از فتح خرمشهر و مقاومت دزفول
مهدی طلوع وند















