شناسه خبر : 47317
شنبه 19 تير 1395 , 10:30
اشتراک گذاری در :

حرف های یک جانباز که دیوانه شده!

خسرو اکبری- خدمت ریاست محترم سازمان بنیاد شهید و معاون محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران

 بنده جانباز 30% روانی و دیوانه شده هستم. به دلیل تصادف سه فرزندان پی در پی جداگانه تمام زندگی را از دست داده ام!

 حدود ده سال پیش صدها درخواست کمک و نامه گزارشی از طرف بنیاد شهید استان مازندران ارسال شده است و صد بار من و همسرم حضوری بنیاد شهید مرکزی تهران رفتیم. ده ها مسئولین نظام عالیرتبه، خانه و خانواده را مشاهده کردند. من خجالت می کشم که بگم چرا دنیا آمدم که مارا آدم حساب نمی کنند! آخه مگر ما هم میلیاردی حقوق می گیریم؟

 یا نجات مان بدهید یا بیایید سر من و خانواده ام را گوش تا گوش ببرید راحت می شویم. چرا از بس درخواست کمک نوشتم خسته شدم. شما اگر دردها را می خواندید امروز پیش مردم و فامیل ها و خانواده دیوانه روانی در جامعه نمی شدم.

یک بار تماس تلفنی بگیرید شاید فکر کنیم آدمی هستیم. والسلام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
داداش زمانی دیوانه شدی که همه دیوونه هستند
سلام دیوانگی شاخ و دو ندارد، اما دیوانه ها به یک قرار زندگی می کنند وبه آرامش رسیدند.
ولی برادران رزمنده دوچار موج گرفتگی شده اند و اعصابشان بهم ریخته است، به زبان ساده خدا پدر دیوانه را بیامورزد؟
اما اینجا مسولین خود را به کوچه علي چپ می زنند؟ چرا؟ عدالت کجاست؟
یادگاران امام ره را سوختند تا کاخ ها خودشان را آباد کنند؟
خداوند رسوایشان کند بحق خون شهدا و آه یتیمان.
برادر خیال می کنی فریاد رسی هست
بنام خدا
داداش خســــــــــروعزیزسلام وعرض ادب واحترام اگربخواهم صادقانه وبدون بالاوپائین سخن بگویم بایدضمن ارج نهادن به مطلب شماواحترام گذاشتن به شمابعنوان یک مردحقیقی که درزمان نیازمملکت مردانه رفتی،بجهت اینکه زیادخودت راناراحت نکنی وبیشترا زنامردمی روءسابنیادمطلع بشوی بایدعرضکنمکه ماسه برادروسه خواهریم شش فرزندیک شهیدمن باپدرجنگ بودم مجروح شدم پدرشهی،شدبیست سال نرفتم دنبال مجروحیتم بعدازبیست سال کمسیون ۱۵%جان بازی برایم زدواین درصددوریال بدردمن نه میخوردونه بامشکلاتم جوراست دوتابرادرم هم بدلیل همین بیمهری هاوعدم توجهات الان درزندان بسرمیبرندالبته آنهاتنهاجرمشان بیماری اعتیاداست والانه شاکی خصوصی دارندونه کاری خلاف شرع انجام داده اندخواهرانم هم هرسه مستاجروهرسال ازاین خانه به آن خانه این داستان بنیادوخیلی ازخانواده هاهست بعدیک خانواده گزینش میکنن مثلامیروندمنزل فلان شهیدی که مرکززندگی میکندامکاناتش کامل وطی سالهاهم رسیدگی شده صداوسیماهم بادوربین هایش منعکس میکندمردم هم فکرمیکنندعلی آبادشهراست،
درودبه آقای فارسانی عزیزلپ کلام رافرمودی واقعاهمینطوراست ..ممنون که همان چندخطت درست نوشته بودی
فدای دیوانگیت . ادرسی بهت میدهم که بمن جواب داد در حالی از همه کس و همه چیز نامید شدی جا نماز خود را بگشا و پس از نماز شکوه و شکایتهای خود را باو در میان بگذارد و خواسته های خود را باو بگو و تمام امور زندگی خود را در اختیار او بگذار . وافوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد . و هنگامی که نامید از همه هستی باو بگو الهی و ربی من لی غیرک اگر گشایشی در زندکیت نشد حقیر بواسطه این سایت ضامن خواسته ایتان میشوم
بسم الله ارحمن الرحیم
وَيَرْزُقْهُ مِنْ حَيْثُ لَا يَحْتَسِبُ وَمَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْءٍ قَدْرًا ﴿۳﴾الطلاق
و او را از جایی که گمان نمی برد روزی می دهد، و کسی که بر خدا توکل کند، خدا برایش کافی است، [و] خدا فرمان و خواسته اش را [به هر کس که بخواهد] می رساند؛ یقیناً برای هر چیزی اندازه ای قرار داده است. (۳)
یقیننا برای همه ما خدلا کافیست و اگر خدا بخواهد محبت شما در دلها قرار داده که با دست خود مشکلات شما را حل می کنند اگر از همه بمعنای واقعی دل گنده اید . فقط باو دل ببندید
سلام آقای مرتضایی عزیزکه بامتن هایت ازمارزمندگان واقعادفاع میکنی ودرددلمان رانشرمیدهی احسنت به شمادوست عزیز....مرتضایی جان مگردرطول این سالهاباخدای خودخاوت نکرده ایم که موقع مشکل جانمازخودرابگشاییم؟اگربه سایت عزیزفاش نیوزدر24ساعت دوتایایکی کامنت میزاریم باخدای خودکه 17باردرددل میکنیم اماجوابی ازطرف خداوندمتعال هم هنوزکه هنوزه نگرفتیم حدعقل همان دردمان راکه ازجنگ رسیده رادرمان کندجززجروبدبختی وناراحتی اعصاب چیزی ندیدیم .......مگرازاین ببعدخداوندناله های سوزناک مارزمندگان وجانبازان درصدپایین یعنی زیر25درصدهارابشنود.........یاعلی مدد
نه غنیمتی وجود داشت و نه کسی که دنبال نام باشد. هزاران جوان دل به دریا زدند و به دشمن یورش بردند تا تنها یک نام زنده بماند: «ایران». بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده شد تا «مردم» در آرامش و امنیت باشند.
درست ۲۸ سال از پایان آن روزها گذشته است. ایران همچنان زنده است اما به خون دل و این مردم هنوز از «وضعیت حساس کنونی» به در نیامده و آرامش نصیب‌شان نشده است. چون بیکار دارند درفقر زندگی میکنند از قهرمانان جنگشان تجلیل نمیشود رکود در تارپود این مملکت ریشه دوانده
در دیاری به دور از جبهه‌ها، کسانی که هیچ‌گاه جنگ را درک نکردند، برای کسب قدرت چه ها که نکردند ابروی مومن به حراج میگذارند رزمنده وجانبازشان رادر بحران تنگی معیشت گذاشته اند وخود در کاخ زندگی میکنند
این رزمنده‌ها یا شهید شدند یا اکنون فراموش شدگان روزگارند. این را با قاطعیت می‌توان گفت، چون کسانی که خیبر و بدر را درک کرده باشند کنار مردم مانده‌اند.
آنان که دیدند رفیق‌شان مقابل چشمان‌شان پر کشید، مگر می‌توانند به دنبال کاسبی جنگ باشند؟ این رسم جبهه است که کسی دنبال غنیمتی نمی‌رود. آن مردمان جبهه نام نداشتند؛ تنها رسم مردانگی داشتند.
به یاد آریم مردانی را که در روزهای گمنامی جنگیدند، آنان که رفتند و آنان که ماندند. این جنون ودیوانگی از سر عشق به نظام واسلام وایران بوده ایا مسئولان درک میکنندایا این موارد مشکلات روانی ناشی از جنگ را کمسیون پزشکی بنیاد اصلا در نظر میگیرد ایا میداند خانواده های ما هم به نوعی دچار این مشکل شده اند راستی رزمندگان وجانبازان زیر 25 درصد کجا باید احقاق حق نمیایند بعد از جنگ همه را به حال خود رها کردید براحتی در کمسیون ها به جانبازان درصد پایین وبیدرصد ورزمندگان میگویند مشکلات شما ربطی به جنگ ندارد همین یک جمله از زبان پزشک سوگند خورده ایا بزرگترین خیانت به این عزیزان در طول این سالها نبوده نمایندگان پزشک مجلس هم این عارضه پزشکی ناشی از جنگ را قبول ندارند یا بار مالی دارد؟؟اقایان نماینده اصولگرا واصلاح طلب کمی هم دلواپس این عزیزان که هر چه دارید از سر ایثار انها دارید باشید
ديگه نزديك شده همه جانبازان به دليل فقروحق كشي وحقوق مديران همگي ديوانه شوندهيچ كس هم نيست به به داداين مظلومين رسيدگي كند
ما همه از این زندگی دیوانه شدیم با این همه درد توی این هوا گرم باید مسافر کشی کنیم بعد اقیان حعوق 240 ملیونی میگیرن خدایا شاهد باش
جانبازان عزیز وگرانقدر زیر بیست وپنج در صد: چنان که مستحضرید پس از گذشت سالها چشم انتظاری وتلاش بالاخره اواخر اردبهشت ماه امسال مجلس لایحه ای را تصویب کرد که امتیازات وتسهیلاتی برای جانبازان زیر بیست وپنج درصد درنظر گرفته بودند مانندمعافیت فرزندان ایشان ازخدمت سربازی،قرار گرفتن فرزندان ایشان در سهیه ایثارگران برای کنکور ومعافیت خود جانبازان از شهریه دانشگاه ها.اما متاسفانه این لایحه بدلیل گستردگی وایرادات شرعی وقانونی در بخشها وفصول دیگرآن توسط شورای محترم نگهبان رد شد.حال جا دارد تمام ما جانبازان مشمول این لایحه به هر نحوممکن(نمایندگان حوزه های انتخابیه،تماس با فراکسیون ایثارگران مجلس ، تماس با شورای نگهبان،رسانه های جمعی ،فضای مجازی و...)خواستار تسریع در رفع ایرادات وتامین نظر شورای نگهبان ونهایتاًتصویب واجرای آن شویم.

...

دلاور عزیز .

یک روزه می توانند همه حقوق رزمندگان و جانبازان زیر 25 % را بدهند .

اگر بخواهند که بدهند ؟!

...

ما فرزندان جانباز زیر 25 درصد هم داریم دیوانه میشویم از بس بی عدالتی بین درصد جانبازی می بینیم.
فکر کنم مسولین، شورای نگهبان و... منتظرن ما جانبازان فرزندان جانباز بمیریم. چون که اصلا مارو آدم حساب نمیکنن در سهمیه ها و هزاران موارد دیگر.
منم جانباز موجی هستم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
عکس روز
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi