شناسه خبر : 110741
جمعه 04 خرداد 1403 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گرامیداشت شهدای خدمت در فارسان

این یعنی محبوبیت، یعنی قدردان بودن زحماتی که آیت‌الله رئیسی در طول این سه سال ریاست جمهوریشان کشیدند و یقینا تداعی‌گر شهید رجایی بودند...

فاش نیوز - در مراسمی که در گرامیداشت یاد و خاطره سید محرومان سیدابراهیم رئیسی ریاست جمهور شهید و وزیر خارجه کابینه‌اش، شهید امیرعبدالهیان، سرتیم حفاظتش، سردار شهید موسوی و خلبان بالگرد و امام جمعه محترم و گوش‌به‌فرمان حضرت آقا و استاندار انقلابی و بسیجی آذربایجان و دیگر همراهان شهیدش در دانشگاه علمی کاربردی شهرستان فارسان برگزار گردید.

دانشجویان این دانشگاه که همگی باحزن و اندوه خودشان را صاحب عزا می‌دانستند، ساعات ابتدای تشکیل کلاس‌های دانشگاه تاساعت سه بعد از ظهر روز سه‌شنبه در این دانشگاه صوت قرآن طنین‌اندازبود و هر دانشجویی که با تصویر سید محرومان روبرو می‌شد، غمگین و ناراحت گوشه‌ای می‌ایستاد.

این یعنی محبوبیت، یعنی قدردان بودن زحماتی که آیت‌الله رئیسی در طول این سه سال ریاست جمهوریشان کشیدند و یقینا تداعی‌گر شهید رجایی بودند.

این مرد و این اسطوره خدمت که در نهایت هم عاقبتشان ختم به شهادت - همان متاعی که همه ما سال‌ها آرزویش را داریم - رسید.

ان‌شاءالله پایان ماموریت ما هم ختم به شهادت بشود.

|| رضا امیریان فارسانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi