شناسه خبر : 110790
یکشنبه 06 خرداد 1403 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «محمدی دولت‌آبادی» به لقاءالله پیوست

فاش نیوز - مرحوم «حاج‌رجبعلی محمدی دولت‌آبادی» پدر شهیدان والامقام «حسین و علی‌اصغر محمدی دولت‌آبادی» پس از سال‌ها صبر و استقامت در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
پدر شهیدان والامقام «محمدی دولت‌آبادی» به لقاءالله پیوست

«ایثار»، مرحوم «حاج رجبعلی محمدی دولت‌آبادی» پدر شهیدان والامقام «حسین و علی اصغر محمدی دولت‌آبادی» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت، در سن 90 سالگی به دلیل کهولت سن در محله شهرری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان محمدی دولت آبادی، درگذشت این پدر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت.
براساس این گزارش پیکر این پدر بزرگوار دوشهید صبح امروز شنبه با بدرقه مردم قدرشناس شهرری تشییع و در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)به خاک سپرده شد.
حسین محمدی بیست و چهارم آبان ماه 1343 بدنیا آمد و با اعزام از بسیج به جبهه‌های حق علیه باطل در منطقه عملیاتی ابوقریب در عملیات والفجر 1 بیست و سوم فروردین ماه 62 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و علی‌اصغر محمدی متولد پنجم فروردین ماه 1339 با اعزام از ارتش به جبهه‌های حق علیه باطل در مریوان در سال 59 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi