شناسه خبر : 110796
شنبه 05 خرداد 1403 , 14:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت رئیس جمهور نشان داد ساختار سیاسی کشور مستحکم است

شهادت رئیس جمهور نشان داد ساختار سیاسی کشور مستحکم است

فاش نیوز - همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید براینکه شهادت رئیس جمهور و همراهانش نشان داد ساختار سیاسی کشور یک ساختار مستحکم است، گفت: ساختار کشور به گونه‌ایست که به یک شخص حتی شخص قدرتمند رئیس جمهور وابستگی ندارد.

گزارش خبرگزاری ایسنا، آیت‌الله حبیب‌اله شعبانی موثقی شنبه پنجم خرداد، در مراسم بزگداشت شهدای خدمت، با بیان اینکه رئیس جمهور خدوم مردم که به معنای واقعی کلمه دنبال خدمت به مردم بود را از دست دادیم، اظهارکرد: این خدوم بودن را هر وجدان بیداری درک کرده هرچند موفقیت‌های اقدامات دولت وابسته به واقعیت‌های اقتصادی بیرون بود.

وی با اشاره به اینکه بنا به گفته رهبر در ظاهر مشکل و سختی است اما در باطن آن الطاف خفیه الهی قرار دارد، تصریح کرد: این جریان معیاری برای صداقت رسانه‌های داخلی شد، برخی از این رسانه‌ها که تصویری از حضور میلیونی مردم منتشر نکردند از آنها باید گله کرد و باید گفت این رسانه‌ها از این حضور ترس دارند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه حضور جمعیت در تشییع شهدای خدمت نشان از بصیرت بود، افزود: یکی دیگر از الطاف این حادثه تلخ معرفی رئیس جمهور شهید به عنوان رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی است به‌ طوری‌ که امروز مردم با همان معیارهای رئیسی مسئولان را مورد قضاوت قرار می دهند.

شعبانی موثقی با بیان اینکه مسئولان توجه کنند این ماموریت‌ها را تا آخرین لحظه دنبال کنند، تأکید کرد: اگر رئیس جمهور نیست دولت سر جایش است بنابراین به وعده‎هایی که به مردم داده‌اید متعهد باشید و کار را ادامه دهید.

وی با تأکید براینکه حضور میلیونی مردم در تهران، قم، تبریز و مشهد بیانگر دیانت سیاسی مردم بود، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده، اگر توانایی مردمی بودن را به معنای واقعی کلمه دارد به میدان بیاید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهارکرد: این که شهید رئیسی انتظارات مردم را از رئیس جمهور بالا برد حرف کاملا واقعی و درستی است. ما به رئیس جهوری نیاز داریم که شبانه‌روز تلاش کند و بتواند فضای خدمت صادقانه را استمرار دهد.

شعبانی موثقی یادآور شد: این جلسه بزرگداشت شهداست اما مسئولان و کسانی که میز دارند و کار مردم به آنها وابسته است و مسئولیت دارند، بدانند آیت‌الله رئیسی در عالم دیگر و نزد خداوند دیگر عناوین و اعتبارات مربوط به این دنیا را ندارد، این عناوین فرصتی برای خدمت‌رسانی برای مردم است و وقتی وارد پیشگاه الهی می‌شویم همه در مقام الهی مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم که چقدر گره گشایی کردیم و مشکلات را رفع کردیم. فریب این عناوین را نباید بخوریم.

وی افزود: این حادثه برای همه ما مسئولان رقم خواهد خورد آیا در آن روز در پیشگاه الهی می‌توانیم از خود دفاع کنیم؟ این عرصه مسئولیت فرصتی برای خدمت مردم است که باید آن را دریافت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi