شناسه خبر : 110815
یکشنبه 06 خرداد 1403 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید جمهور بودن بالاتر از رئیس‌جمهور بودن است

شهید جمهور بودن بالاتر از رئیس‌جمهور بودن است 

فاش نیوز - اصفهان امام‌جمعه نطنز گفت: اینکه یک انسان شهید جمهور باشد بسیار بالاتر از آن است که رئیس‌جمهور باشد. 

به گزارش خبرگزاری ایسنا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد یعقوبی اظهار کرد: همه مردم ایران از شهادت رئیس‌جمهور محبوب سید ابراهیم رئیسی ناراحت هستند، ولی شهید جمهور بودن بالاتر از رئیس جمهور بودن است.

وی افزود: رئیس‌جمهور شهید عاشق خدمت به مردم بود و چیزی کم نگذاشت و از زندگی شخصی خود برای حل مشکل مردم می‌گذاشت تا گره از کار آنها باز کند.

امام جمعه نطنز گفت: وی در مناظرات و مجالس توسط انسان‌های ناآگاه مورد طعنه قرار می‌گرفت، اما ایشان دم نزد چرا که او عزیز خدا بود و قدرش را ندانستیم.

یعقوبی تصریح کرد: شهادت این سید بزرگوار اول مایه خوشحالی دشمنان شد، ولی بعد با توجه به اینکه ۶۹ کشور دنیا برای عرض تسلیت به ایران آمدند و در ۹ کشور عزای عمومی اعلام شد تبدیل به شکست و سرخوردگی آنان شد.

وی پیرامون حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله مردم ایران در ۸ تیر با انتخاب رئیس‌جمهور با خصوصیات آیت‌الله رئیسی، چشم دشمنان و استکبار جهانی را کور می‌کنند.

امام جمعه نطنز گفت: آنچه که مهم است، انتخاب یک رئیس‌جمهور مردمی، ولایتی، قدرتمند و کاربلد است تا در عرصه‌های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi