شناسه خبر : 110816
یکشنبه 06 خرداد 1403 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست یک جانباز از رئیس جمهور شهید که خواهش کرد منتشر شود

درخواست یک جانباز از رئیس جمهور شهید که خواهش کرد منتشر شود

فاش نیوز - رئیس جمهور شهید کشورمان در طول سه سالی که عهده دار منسب عالی ترین مقام اجرایی شد، علی رغم تمام مشکلات و سختی هایی که پیش رویش بود، سر زدن به خانواده شهدا و جانبازان جزو الویت کارهایش بود و هیچگاه از این دیدارهای معنوی غافل نشد.

 خبرگزاری تسنیم، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید کشورمان در طول سه سالی که عهده دار منسب عالی ترین مقام اجرایی شد، علی رغم تمام مشکلات و سختی هایی که پیش رویش بود، سر زدن به خانواده شهدا و جانبازان جزو الویت کارهایش بود و هیچگاه از این دیدارهای معنوی غافل نشد. 

عزیزانی که جان و سلامتی خود و عزیزانشان را در راه اسلام داده بودند و جز دعای خیر برای رئیس جمهور درخواست دیگری نداشتند. اما در یکی از این دیدارها جانبازی از رئیس جمهور درخواست کرد تا می تواند کاری کند که دست دزدان از بیت المال کشور قطع شود. 

بیشتر بخوانید

شهید رئیسی که به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، 28 بهمن سال 1402 در یک بازدید سر زده به بیمارستان ساسان رفته بود لحظاتی با جانبازان بستری در این بیمارستان گفت و گو کرد

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi