شناسه خبر : 110823
دوشنبه 07 خرداد 1403 , 14:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افزایش ۴۰برابری وام اشتغال‌زایی ایثارگران بوشهری

افزایش 40 برابری وام اشتغال‌زایی به ایثارگران بوشهری

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از افزایش ۴۰ برابری پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۰ میزان پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به ایثارگران استان ۶ میلیارد تومان بود که در سال قبل به ۲۴۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نعمت‌الله غلامپور در بوشهربا تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و همراهان در سانحه بالگرد اظهار داشت: این ضایعه و حادثه موجب تأثر و تأسف همه مردم و مسئولان شد.

وی از برگزاری مراسم یادبود شهدای خدمت در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بیش از 2 هزار مراسم در سوگ رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش از سوی جامعه ایثارگری در شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خدمات شهید آیت‌الله رئیسی در ابعاد گوناگون خدمت به مردم و پیشرفت نظام اسلامی ایران را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: تبیین و معرفی خدمات ارزنده و شایسته شهید آیت‌الله رئیسی وظیفه مهم اصحاب رسانه است، چراکه در فاصله عمر کم دولت سیزدهم خدمات و فعالیت‌های مهمی انجام شده است.

غلامپور به طرح‌های اشتغال‌زایی پرداخت و خاطرنشان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم در سال 1400 میزان پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به جامعه ایثارگری استان بوشهر 6 میلیارد تومان بود که این رقم در سال قبل با افزایش 40 برابری به 240 میلیارد تومان رسید.

وی واگذاری زمین مسکونی به خانواده معظم شهدا و جانبازان را یکی دیگر از خدمات دولت آیت‌الله رئیسی برشمرد و بیان کرد: از سال 1367 تا 1375 واگذاری زمین به جامعه ایثارگری بر عهده سپاه بود که به آسیب‌دیدگان از جنگ زمین واگذار می‌شد و از سال 1400 در دولت آیت‌الله رئیسی توجه ویژه‌ای برای حل مشکل مسکن مردم انجام شد و تنها در شهر بوشهر 518 قطعه زمین مسکونی به خانواده ایثارگران واگذار شده و تا یک ماه دیگر بیش از 200 قطعه دیگر تحویل جامعه هدف می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اضافه کرد: در استان بوشهر 1800 نفر از خانواده ایثارگران برای دریافت زمین مسکونی ثبت‌نام کرده‌اند که پس از بررسی به واجدین شرایط واگذار می‌شود.

اینستاگرام
باسلام ولاه آدم فکرمیکنه این بنیادشهید بوشهرکه گفته وام ایثارگران چندده برابرشده انگاربنیادشهیدایران نیست دربنیادشهید وامورایثارگران شهرستان ماایثارگران بایدچندین سال درنوبت هرنوع وامی باشند قیمت هم نمیکنه که چه نوع وامی باشه هرموقع مامراجعه میکنیم میگویندفعلاکه بودجه نیست حالاچطورشده که این یک استان این آماراعلام کرده بایدیک گروه حقیقت یاب برند واین فرموده این آقایان رابررسی کنندکه اگه واقعابنیادشهیدبوشهرمیتونه اینطورعمل کنه ووام اشتغال ایثارگران را ۲۸۰برابرکنه چرابقیه استانهانتوانندپس یه جای بنیادشهید وامورایثارگران مورداشکال هست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi