شناسه خبر : 31042
چهارشنبه 01 بهمن 1393 , 10:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات قرآن و اذان کارکنان بنیاد شهید

عباس یوسفی، کارشناس امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآن و اذان ویژه کارکنان شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و خانواده‌های آنان ابراز کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات پنج‌شنبه، هفتم اسفندماه در محل کانون قرآن شاهد در مشهد برگزار می‌شود.

کارشناس امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اعلام اینکه تاکنون از 50 نفر برای حضور در مسابقات دوره یازدهم ثبت‌نام به عمل آمده است، عنوان کرد: برآورد ما این است که حدود 200 نفر تا پایان مهلت ثبت‌نام اعلام آمادگی کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری و در دو سطح سنی کارکنان، همسران و فرزندان تحت تکفل آن‌ها برگزار می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان مرحله استانی مسابقات، در دو سطح کمتر و بیشتر از 16 سال به تفکیک زن و مرد، هفتم اسفندماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

یوسفی رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و اذان را به عنوان موضوعات امتحانی این دوره از مسابقات برشمرد و یادآور شد: کارکنان شاغل و بازنشسته که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقات قرآنی هستند، می‌توانند با مراجعه به محل خدمت خود، پس از تکمیل فرم‌های مربوطه نسبت به شرکت در این مسابقات معنوی اقدام کنند.

کارشناس امور اداری بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی اهداف برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ قرآنی، ترغیب کارکنان و خانواده‌هایشان برای بهره‌گیری از معارف قرآن و نیز ایجاد رقابت سازنده میان کارکنان عنوان کرد.

یوسفی همچنین به پنجمین دوره مسابقات اختران قرآنی هم اشاره کرد و گفت: این مسابقات در یک مرحله و همزمان به صورت متمرکز در دو سطح سنی کارکنان و همسران و فرزندان تحت تکفل برای شرکت‌کنندگانی که در ده دوره پیشین مسابقات قرآن کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان‌های تابعه و خانواده آنان که موفق به احراز مقام اول تا سوم شده‌اند، تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: مرحله کشوری یازدهمین دوره مسابقات قرآن و اذان کارکنان شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد

یادآور می‌شود، سال گذشته 15 نفر از خراسان رضوی در مرحله کشوری مسابقات قرآن و اذان کارکنان شاغل و بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران که در شهر یزد برگزار شد، به مقام‌های برتر دست یافتند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi