شناسه خبر : 92286
یکشنبه 23 مرداد 1401 , 04:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زائرین اربعین حسینی برای گرفتن گذرنامه اقدام کنند

زائرین اربعین حسینی برای ثبت‌نام و یا تمدید گذرنامه‌های خود هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیما: باتوجه‌به نزدیک شدن به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و برای جلوگیری از ترافیک احتمالی در روز‌های پایانی، هم‌وطنان عزیز برای ثبت‌نام و یا تمدید گذرنامه‌های خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش روزانه بیش از ۵۰ هزار گذرنامه به پست تحویل داده می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، تمامی گذرنامه‌ها، روزانه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون رسوب و توقف در پست، تحویل گیرندگان در سراسر کشور می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده جهت کاهش تردد متقاضیان به استان تهران که منتظر دریافت گذرنامه هستند و عمدتاً جهت پیگیری به مرکز تجزیه و مبادلات پستی واقع در خیابان کارگر جنوبی چهارراه لشگر مراجعه می‌کنند، ارسال مستقیم گذرنامه‌ها به مناطق پستی تهران در بعدازظهر همان روز صدور و تحویل به متقاضیان در دستور کار قرار گرفته است.

پیرامون گذرنامه‌هایی که به مقصد سایر استان‌های کشور تحویل پست می‌شود، در انتهای همان روز با خطوط منظم پستی به‌تمامی مقاصد کشور رهسپار می‌شود.

روابط‌عمومی شرکت ملی پست همچنین یادآور شد؛ زائرین عتبات عالیات برای دریافت گذرنامه به واحد‌های پستی مراجعه نکنند، و برای پیگیری از طریق سامانه رهگیری پست اقدام یا از طریق سامانه ارتباط با مشتریان پست به شماره ۱۹۳، راهنمایی‌های کامل را دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi