شناسه خبر : 101734
یکشنبه 18 تير 1402 , 16:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حل مشکل جانبازان و ایثارگران شهرداری

فاش نیوز - مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: هدف ما رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و فرزندان شاهد شاغل است.

حل مشکل جانبازان و ایثارگران شهرداری

به گزارش فارس، "عباس کیانی" در جلسه نظارت ستادی که با حضور "محمد رضا پوریافر" شهردار منطقه 21  و جمعی از معاونین و مدیران منطقه برگزار شد؛ گفت: تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و خدمت به همکاران جانباز و ایثارگر و فرزندان شاهد از وظایف مهم ما در اداره امور ایثارگران است.

" کیانی" در ادامه گفت: جانبازان و ایثارگران ما در طول ۸ سال دفاع مقدس و جنگ دچار آسیب های جدی و روحی غیرقابل جبران شده و نمی شود کل بها را پرداخت کرد و همچنین فرزندان شاهد ما ستون زندگی خود را از دست داده، چگونه می شود جبران مافات کرد و محاسبه کنیم.

"محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه 21 در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و خیر مقدم و تشکر از برگزاری این جلسات گفت: حضور جانبازان و ایثارگران و فرزندان شاهد در ادارات و بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی، به عنوان یادگاران شهیدان گرانمایه و ۸ سال دفاع مقدس، مایه مباهات و افتخار است.

در پایان این جلسه هر یک از فرزندان شهید شاغل و ایثارگران و جانبازان در منطقه ۲۱ پس از معرفی خود به بیان مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi