شناسه خبر : 30822
شنبه 27 دي 1393 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تهیه کننده ای برای ایثارگران

مرتضی خاکپور- در مورد برنامه ها اول باید ببینید برنامه ها : با حقوق کارمندی مثلاً ماهی 2 ملیون تومان دریافت پخش می شوند. یا قردادی و پیمانکاری و به توسط تهیه کننده ها ؛ دقیقه ای پول گرفتن پخش می شود ؟! مثلاً بیشتر برنامه ها را که می بینید، تهیه کننده قرار داد دارد : و مجری مثلاً دقیقه ای یک میلیون تومان می گیرد که حرف تهیه کننده را اجرا کند!

 ایثارگران! کدام تهیه کنندگی؛ کدام برنامه را دارد که توقع دارد؟! 30 سال است که یک تهیه کننده برای ایثارگران نیست ؟! و رزمنده جانباز را 5 % گفتند و حقوق و معیشت ندادند و در فقر و تنگدستی بسر می برند؟! و امروز تازه شروع کردند که : رسانه ملی به مشکلات حیاتی مانند معضل اساسی مسکن، دغدغه‌های معیشتی، درمانی و غیره جانبازان اشاره نمی کند؟! چه زود؟!

 30 سال دیگر صبر کنند که زمین به آسمان نمی رود؟! شاید تهیه کننده ای پیدا شود و از حقوق و معیشت رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % هم بگوید؟! و مجری و اوامرش با دقیقه ای پول گرفتن از دفاع مقدس هم یادی بکنند؟! ولی نمی شود؟! آن دوران به سر آمده ؟! فرهنگ هنر در راه است؟! و پول در فرهنگ هنر است و بس؟!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi