شناسه خبر : 30932
دوشنبه 29 دي 1393 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توجه به تغذیه زائران راهیان نور

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی از یادواره شهید رهنمون، سومین کنگره میان دوره‌ای جراحان دوران دفاع مقدس در اسفندماه و اقدامات این نهاد برای خدمت رسانی به زائران مناطق عملیاتی سخن گفت.

دکتر روح‌الله قائدامینی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا، با اعلام این خبربیان کرد: سومین یادواره شهید رهنمون در اوایل اسفندماه جاری در بیمارستان حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب شهر آبادان برگزار خواهد شد. قرار است در این یادواره جایزه ملی شهید رهنمون به شهدا، نخبگان و ایثارگران جامعه پزشکی اهدا شود.

وی افزود: همچنین همزمان با برگزاری یادواره شهید رهنمون در بیماستان صحرایی امام حسین (ع) در شهر دارخوین کنگره میان‌دوره‌ای جراحان دفاع مقدس نیز برگزار می‌شود. در این کنگره متخصصان و پیشکسوتان جامعه پزشکی به بحث، تبادل اندیشه و تجربه‌های خود از دوران دفاع مقدس خواهند نشست.

قائد امینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره برگزاری اردوهای راهیان نور توضیح داد: در پایان سال جاری و آغاز سال 94 پزشکان، پیراپزشکان و امدادگران بسیج جامعه پزشکی در قالب بازدیدکننده و تیم‌های مراقبت از سلامت در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس حضور پررنگ خواهند داشت و در ایستگاه‌های سلامت صحرایی در بیمارستان‌های صحرایی به ارائه خدمات پزشکی خواهند پرداخت. علاوه بر این به موضوع تغذیه زائران نیز توجه ویژه‌ای دارند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi