شناسه خبر : 32031
شنبه 02 اسفند 1393 , 13:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصورازمراسم تشییع فرزندیک جانبازدردمند

محمد مهدی ثمره زندگی یک جانباز اولین مهر تحصیلی خود را کنار صندلی چرخ دار پدر جشن می گیرد.

فاش نیوز - جانبازی که نتوانست کلاس دومی شدن تنها فرزندش را ببیند!

باخبر شدیم که جانباز دو پا قطع و قطع نخاعی "حسین نیکپور"، به تازگی پسر کوچک خود را که تنها 7 سال داشته را از دست داده است. محمد مهدی نیکپور که تازه امسال به کلاس اول رفته بود و عزیز بودنش برای والدینش از عکس ها و تصاویری که از فعالیت ها و شرایط مختلف از این پسر 7ساله گرفته شده است، کاملا" مشخص است، با رفتنش اجازه نداد که پدر و مادر لذت و شیرینی بزرگ شدنش را بچشند و حتی داغ رفتن به کلاس دوم دبستان نیز بر دل داغدیده  این جانباز صبور و همسر شکیبای ایشان ماند!

 عکس هایی که در پائین آمده است از مراسم تشییع و تدفین محمد مهدی، فرزند یکی از قهرمانان دفاع مقدس است که از این پس می بایست به غیر از دردها و جراحات جانبازی، داغ از دست دادن غنچه نوشکفته اش را نیز بر سینه داشته و این رنج را نیز به دوش بکشد.

 فاش نیوزی ها، با کمال تأسف و تأثر این غم بزرگ و مصیبت وارده را به جانباز گرانقدر نیکپور و همسر گرامی  ایشان تسلیت گفته و از خداوند برای ایشان صبر جزیل مسئلت می نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: مشرق
فرستنده ی تصاویر: حسین عبادپور

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
خدا نو شکفته رحلت کرده را بیامرزد و به پدر جانباز و مادر داغ دیده اش صبر دهد.
مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته كـه بهار فرحناك زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی كران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت .حاج آقا نیکپور ، درگذشت فرزند دلبند وگرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .
هر که در این بزم مقرب تر است

جام بلا بیشترش میدهند
هر روز نگاه ميكنم عكست را
آخ كه ديگر اين عكس پير نميشود
اما غم رفتنت پيرم ميكند ........
مصيبت خيلي سوزناكي است خداوند به خانواده اش صبر عطا فرمايد .
ضمن عرض تسلیت به خانواده نو گل صفر کرده برای خانواده ایشان صبری جمیل را خواستارم.
دلیل فوت ایشان چه بود؟
تصاویر بسیار دردناک است ظاهراً این خانواده فقط دارای یک فرزند بوده اند.
حاج آقا نیکپور ، درگذشت فرزند دلبند وگرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

سلام عليكم
درگذشت يگانه فرزند كه بسيار شيرين زبان و مهربان هم باشد سخت ترين آزمون الهى ست.
از مادر سه شهيد شنيدم كه ميفرمود پس از شهادت فرزند اولم، دو فرزند ديگرم همزمان شهيد شدند و و وقتى پدرشان جنازه هاى آنان را همراه با بچه هاى بسيج به در خانه آوردند كه تشييع كنند و من كه ميخواستم براى آخرين بار روى عزيزانم را ببينم از خدا خواستم كه پنج دقيقه صبر حضرت زينب(س) را به من بدهد تا جلوى بچه بسيجى ها و همرزمان فرزندم كم نياورم. ايشان ميفرمود: خداوند آن صبر را به من داد و ديگر از من نگرفت.
ما هم از خداوند متعال ميخواهيم كه به حاج حسين نيكپور و همسر محترمه شان صبر حضرت زينب(س) را عطا فرمايد و اين صبر را از ايشان نگيرد. انشالله
جانباز محترم حاج اقا نیکپور، مصیبت وارده به شما وخانواده محترمت راتسلیت می گویم از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل واجر جزیل می خواهم
خدا صبر بده...
از وقتی این خبر را دیدم دیگه فراغت ندارم . هر لحظه که فراغتی پیدا می کنم یاد این موضوع می افتم . اول از خودم ناراحت می شم که چرا بی خبری . دوم : خودم را جای این پدر و جای این مادر می گذارم و عذابی می کشم غیر قابل تحمل . احساس می کنم الان دق می کنم . وای که چقدر سخته . جای خالی این فرزند . این مصیبت . خدایا صبر بده . اول به این پدر که ناراحتی همسر را تحمل کنه . دوم ناراحتی خودش را ..... واقعا سخته . خدایا صبر صبر صبر . فقط خدا می تونه صبر بده تا قابل تحمل بشه . آقای نیکپور این اشک رو از من قبول کن .
برادر جانباز عزیز باکمال تاسف و تاثر غم از دست دادن فرزند عزیزتان را به شما و همسر متان تسلیت عرض نموده از خداوندمهربان خواستارم که به شما و همسرتان صبری عظیم دهد مرا در غم خود شریک بدانید. برادر جانباز شما از لاهیجان/
جانباز محترم جناب حاج آقا نیکپور ، درگذشت فرزند دلبند وگرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم . روحش شاد
خانم نیکپور هرروز وهرلحظه بعداز اون روزتلخ یاد این غم بزرگ من رو نابود می کنه واقعا تحمل من تمام شده وفریادهم آرومم نمی کنه. روزهای اول مدرسه، ازروزی که امیدهای ما نا امید شد هنوز هم به خودم امید می دم که ازین خواب بیدار بشم وایکاش خواب باشم واین ها همه خوابی دروغ.
واگر راست باشه واژه ای برای تسلی شماندارم . ازدرک روح دردمند شما عاجزم خواستم رنج شما رو شبیه سازی کنم طاقتم طاق شد.امتحان سختی بود که حتما فقط درتوان شما وآقای نیکپور بوده وبس چراکه این امتحان از امتحان حضرت ابراهیم هم سخت تر بود ... پس حتما صبوری وبزرگی روحتون هم شماروشایسته ی چنین امتحان سنگینی کرده.ازخدا برای شما عزیزآرامش روطلب می کنم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi