شناسه خبر : 32040
چهارشنبه 29 بهمن 1393 , 16:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تعلیق بهتر پروتز به وسیله ی پمپ خلاء

استفاده کنندگان از پروتز به خوبی می دانند که فیت مناسب پروتز روی عضو باقی مانده چقدر مهم است.هدف حداقل کردن نیروهای وارده به سوکت از قبیل: ضربه ، چرخش ، نیروهای کششی و در نتیجه ایجاد راحتی برای بیمار است .

دکتر محمد علی جوانشیر - استفاده کنندگان از پروتز به خوبی می دانند که فیت مناسب پروتز روی عضو باقی مانده چقدر مهم است.هدف حداقل کردن نیروهای وارده به سوکت از قبیل: ضربه ، چرخش ، نیروهای کششی و در نتیجه ایجاد راحتی برای بیمار است .
اولین هدف ، ایجاد تعلیق مناسب بین سوکت و استمپ و کاهش همزمان نوسانات در اطراف عضو می باشد . سیستم خلاء Harmony P3  هر دو کار را انجام می دهد. این سیستم بهترین فیت ممکن را برای عضو باقی مانده با استفاده از پمپ خلاء مکانیکی که با اعمال وزن فعال می  شود فراهم  می کند.

 سیستم خلا Harmony P3


این مدل از انواع قدیمی کوچک تر، سبک تر و باریک تر طراحی شده و با انواع پوشش های زیبایی  سازگار است و میتوان آن را با  پاهای پروتزی متنوعی استفاده کرد. پمپ مکانیکی Harmony برای افرادی با درجه حرکت متوسط تا بالا قابل استفاده است . متخصصین ارتوپدی فنی در مراکز رهامدآریا ( نماینده اتوبوک ) خوشحال خواهند شد که با توجه به نیاز ،وسیله مناسب را به شما معرفی کنند.
 
سیستم خلاE2  Harmony


پمپ الکترونیکی ، خلاء را درون سوکت پروتز ایجاد می کند.

برخی سیستم های پروتز دریچه ای ، از تکنولوژی خلاءِ در این زمینه استفاده می کنند خلاء فعالی که برای مثال توسط پمپ الکترونیک Harmony E2 ایجاد می شود نه تنها تعلیق مناسبی در سوکت ایجاد می کند بلکه نوسانات حجمی عضو باقی مانده را نیز تنظیم می کند. این تغییرات می توانند در مدت زمان یک روز برای استمپ اتفاق بیافتند.
استفاده از پمپ بسیار آسان است . شما به عنوان  استفاده کننده می توانید نوع دستی یا الکترونیکی را انتخاب کنید . پمپ Harmony E2 را می توانید در حالی که از پروتز استفاده می کنید نیز شارژ کرده و میتوان به راحتی باتری های AA قابل شارژ آن را نیز عوض کرد . این سیستم تا عمق 3 متر ضد آب است .

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام این پمپ کجای عضو قطع شده قرار گرفته وچگونه بکار چکسانی میاید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi