شناسه خبر : 32053
شنبه 02 اسفند 1393 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کنگره بزرگ شهدای دانشجو

رئیس دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری کنگره بزرگ شهدای دانشجو در تابستان 94 خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان، دکتر "منصور غلامی" در نخستین اجلاسیه گرامیداشت شهدای دانشجوی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: استان همدان 150 شهید دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

وی افزود: برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای دانشجو برنامه ای است که از طریق وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی ابتدا به صورت استانی و سپس سراسری در کشور برگزار می‌شود.150 شهید در استان همدان شناسایی شده‌اند که در زمان شهادت دانشجو بوده اند و خاطرات و وصیتنامه آنها جمع‌آوری و در مجموعه‌ای منتشر شد.

 

دکتر غلامی یکی از برنامه‌های ستاد برگزاری کنگره را دیدار با خانواده‌های این شهدا عنوان کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدای دانشجو و جمع‌آوری وصیت‌نامه و خاطرات آنها تا برگزاری کنگره بزرگ تابستان 94 تداوم خواهد داشت تا بتوانیم این شهدا را بیشتر به دانشجویان معرفی کنیم.

 

رئیس دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه شهدا برای دفاع از آب و خاک میهن خود از تمامی خواسته‌های خود گذشتند، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های این اجلاسیه‌ها این است که بین دیدگاه‌ها و آرمان‌های شهدا و دانشجویان ارتباط برقرار می‌شود.

 

وی درپایان دانشجویان را مدیران آینده جامعه دانست و به آنها توصیه کرد: شناخت دیدگاه‌ها و ویژگی‌های شهدا جزو برنامه‌های آنان باشد تا توشه گرانقدری برای آینده خود همراه داشته باشند.

 

دکتر منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی سینا به عنوان رئیس ستاد برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استانی معرفی شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi