شناسه خبر : 32675
دوشنبه 18 اسفند 1393 , 09:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز اردوهای راهیان نور دریایی بوشهر

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در تلاشیم که برای اردوهای راهیان نور امسال در بخش عمومی بیش از 5000 زائر را به یادمان‌های دریایی هشت سال دفاع مقدس ببریم.

سرهنگ درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا،با اعلام این خبر توضیح داد: اردوهای راهیان نور دریایی بوشهر از 20 اسفندماه تا 14 فروردین‌ماه سال 94 ادامه خواهد داشت و قرار است زائران از جزیره خارگ، مناطق نفت‌خیز، مواضع استراتژیک جزیره خارک و محل دفن انگلیسی‌ها بازدید کنند.

وی یادآور شد: همچنین راویان اردوهای راهیان نور دریایی به شهر تاریخچه جنگ دریا، حماسه رئیسعلی دلواری و تبیین تعداد دفعات حمله به جزیره خارک را برای زائران روایت خواهند کرد.

 

درویشی خاطر نشان کرد: در تلاشیم تا با همکاری سیستم ترابری و حمل و نقل دریایی امسال که سال چهارم اردوهای راهیان نور دریایی است بین پنج تا شش هزار زائر را جابجا کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi