شناسه خبر : 32718
دوشنبه 18 اسفند 1393 , 15:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باغ موزه دفاع مقدس میزبان مسافران

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس استان همدان گفت: سال گذشته در تعطیلات نوروز حدود 20 هزار گردشگر از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

سرهنگ خلیلی الهی‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگ حماسه ایسنا یادآور شد: در ایامی که به سال نو مانده است در حال آماده‌سازی بخش‌های مختلف باغ موزه دفاع مقدس استان همدان هستیم و پیش‌بینی ما این است که با توجه به اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی که انجام می‌شود بازدید امسال نسبت به سال گذشته که حدود 20 هزار گردشگر بود‌، افزایش داشته باشد.

 

وی افزود: گسترش فضای باغ موزه،‌ زیبا سازی محیطی آن‌، چیدن سفره هفت سین،تبلیغات محیطی‌، تربیت و آموزش راویان برای روایت آنچه که در بخش‌های مختلف باغ موزه وجود دارد و توزیع رایگان بلیت‌هایی برای بازدید از باغ موزه از جمله فعالیت‌هایی است که برای سال نو انجام خواهد شد.

 

الهی‌تبار یادآور شد: زمان بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان در ایام تعطیلات نوروز از ساعت 8:30 تا پیش از اذان مغرب و عشاء است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi