شناسه خبر : 33566
شنبه 22 فروردين 1394 , 09:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جنگ به روایت کودکان

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان از افتتاح بخش «جنگ به روایت کودکان» در این باغ موزه خبر داد.

به گزارش سرویس «فرهنگ‌حماسه» ایسنا، سرهنگ پاسدار خلیل الهی‌تبار با اشاره به پیشینه تاریخی استان همدان بیان کرد: همدان با داشتن آثار تاریخی و فضاهای مختلف تفریحی و گردشگری همه ساله میزبان میهمانانی از اقصی نقاط کشور است. که در این بین باغ موزه دفاع مقدس نیز هم چون دیگر مکان‌های دیدنی و گردشگری استان میزبان میهمانان و هم وطنان در طول ایام نوروز 1394 بوده است به گونه‌ای که 11 هزار نفر در این ایام از این مجموعه فرهنگی بازدید کرده‌اند.

 

وی هم چنین از افتتاح بخش جدیدی با عنوان «جنگ به روایت کودکان» در این مرکز فرهنگی نیز خبر داد و گفت: گالری نقاشی کودکان به عنوان یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مجموعه در این ایام مورد استقبال بازدیدکنندگان و مخاطبان قرار گرفته است.

 

الهی‌تبار خاطرنشان کرد: در جهت رفاه حال میهمانان و مسافران نوروزی، باغ موزه دفاع مقدس استان همدان در طول ایام نوروز به صورت یک سره از ساعت 9 صبح تا نیم ساعت پیش از اذان مغرب و عشاء پذیرای بازدیدکنندگان بود. اجرای نمایش خیابانی با نام «نقل جعفر» به نویسندگی و کارگردانی فولاد ابراهیمیان و بازی مهدی کوثری از دیگر فعالیت‌های این مجموعه در طول ایام نوروز به شمار می‌رود.

 

مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان پخش فیلم و کلیپ با موضوع دفاع مقدس در سالن همایش‌های باغ موزه را یکی از نکات بارز و قابل توجه در بازدید‌های امسال دانست و یادآور شد: روایت‌گری نیز در هر موزه‌ای بدون شک یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌ها به شمار می‌رود و این مهم در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان نیز مستثناء نبوده و این مجموعه در طول ایام نوروز با 18 راوی میزبان بازدیدکنندگان و میهمانان نوروزی بوده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi