شناسه خبر : 33667
دوشنبه 24 فروردين 1394 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایران پشتیبان همیشگی نهضت‌های آزادی‌بخش است

تاریخ انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی در باغ موزه دفاع‌مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت به خوبی مرور می‌شود و ایجاد باغ موزه دفاع‌مقدس ثمرات انقلاب اسلام و جنگ تحمیلی را ماندگار کرده است.

به گزارش ایسنا،دکتر ماهرطاهر دبیرکل سابق جبهه خلق برای آزادی فلسطین پس از بازدید از تالارهای باغ موزه دفاع مقدس با بیان مطلب فوق افزود: بازدید از این مکان برای همگان بسیار مفید و موثر و ایجاد این مکان کاری سترگ و قابل تقدیر است.

 

وی اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا پرچم حمایت از مردم فلسطین را برافراشت و مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی از اهداف اصلی این انقلاب بوده است.از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان و بدخواهان به مقابله با این انقلاب بزرگ مردمی پرداختند و همه توطئه‌ها را به کار بردند اما این انقلاب با پایبندی به اصول خود در برابر آنها مقاومت کرد.من مطمئن هستم انقلاب اسلامی ایران همیشه پایدار مانده و همچنان پشتیبان همه نهضت‌های آزادی بخش جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

 

وی با تقدیرازمدیریت شهرداری تهران در ایجاد باغ موزه دفاع‌مقدس گفت:امیدوارم ملت ایران در راه بزرگ خود موفق و سربلند باشند و ما بتوانیم با حمایت‌های مردم ایران آزادی قدس شریف را جشن بگیریم.

 

در این بازدید دکتر ابواحمد فواد دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین و دکتر مروان عفاهوم مسئول دفتر سیاسی این جبهه نیز حضور داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi