شناسه خبر : 42734
شنبه 01 اسفند 1394 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا حالا به فاش نیوز سر می زنند؟!

علی ابوالقاسمی - باسلام وخسته نباشیدخدمت مسولین محترم فاش نیوز.

امابعد...

چطورشده که این روزهانمایندگان محترم مجلس ودیگرعزیزان سری به فاش نیوزمی زنند؟چرااین سه سال واندی که هرروزقشرآسیب دیده ازجنگ دراین سایت درددل می کنندآقایان خبری نداشتندوسرکشی نمی کردند؟واقعا"این آقایان چه فکرمی کنند؟وای به روزی که رهبری ازشماها آزرده شودوازشماحمایت نکند.اگرآنوقت شماهابه تعدادانگشتان دستان رای آوردیدتعریف کنید.

حداقل شماکه حالی ازاین قشرجویانشدیداین چندروزهم بیخیال باشید! شماشعاربدهیدیاندهیدبرحسب موقعیت خودتان نیست که مردم رای میدهند،بلکه فقط به عشق رهبرونظام وکشوراست که مردم رای می دهند. شماازبرکت انقلاب وجنگ طی این سی سال واتدی، دارای پست ومقام هرکدام درچندین موسسه وشرکت وحزب وگروه بودیدوالان زندگی خوبی برای آینده خانواده خودتان درست کرده ایدوجالب هست درمجلس تصویب می کنیدبیش ازیک شغل ممنوع است. ولی آقای نماینده درچندجامثل فرهنگستان ولغتستان و...واقعا" چطوری میرسید؟ آیاساعات شبانه روزشماهابیشتراست اگربرای صواب است بس است. اکثرشمابالای 60یا70سال سن دارید،این چندروزآخرعمررابه فکرکشوروملت باشید.بخداحق مردم ایران این نیست که طرف به دنبال یک لقمه نان شب باشدوفرزندتحصیل کرده اش ازبیکاری به سوی اعتیادبرود! طرف ازقدرتش استفاده کند زمین ،کوه ،دریاو جنگل خداراتصاحب کند!

آیاماانقلاب کردیم که کشورازنظراعتیادواختلاس و...اینطور بشود؟باباعمرحضرت نوح راخدابه امامان ودیگرعزیزانش نداد.حداقل طوری رفتارکنیدکه درتاریخ به خوبی یادبشوید.اگردرتمام دنیابگردیدکشوری مثل ایران،مردمش، رهبرش ونظامش نخواهیدپیداکرد.پس کمی هم به فکرمعیشت مردم واشتغال که باعث تمام بدبختی هاکشورمیشودباشید.

آقای نماینده درروستای "وسفونجرد" بخش خلجستان استان قم که فاصله این روستابامرکزقم 60کیلومتروباپایتخت کشور150کیلومتراست زمان شاه 50شاگردبود.بعدازانقلاب مدرسه راهنمایی به همت مردم درست شدوبعدا"دبیرستان درست شد.اقای دولت ومجلس الان مدرسه که خراب شده هیچ، دبیرستان به شخصی جهت کاری فروخته شده! حمام عمومی تعطیل شده و درروستابه تعدادانگشت یک دست جوان وبچه محصل نیست. فقط چندپیرمردوپیرزن درروستا زندگی می کنند. درد زیاداست گوش شنواوچشم بینانیست، همه سعی میکنیم تقصیررابه گردن دیگری بیاندازیم درصورتیکه این چندصدمسول ازبعدانقلاب که درراس کاربودندفقط پست وجایشان عوض شده!

تنهاآزویم بعنوان یک فردی که هم درانقلاب وقبل انقلاب درشهرخون وقیام بودم ومدت 14ماه نیز درخط مقدم بعنوان بیسیم چی حضورداشتم ومدت 7سال واندی هم دراسارت بودم والان بازنشسته هستم این است که یک ملاقات با حضرت آقا، رهبرعزیزم داشته باشم ویا نوشته ام بدست رهبری برسدتا آقا بدانند درروستاهاچه خبراست. پدرومادرشهیدان ازمعرفی خودشان خجالت می کشندازبس گوشه وکنایه شنیده اند. آقاجان بااسنادثابت می کنم .

آزاده وجانباز بسیجی ازروستای قم

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام ، دوست عزیز نیاز به اسناد و مدارک نیست با شما همدرد و هم عقیده هستیم. اطرافیانی که از ارادت و عشق ما نسبت به نظام اسلامی شناخت دارند مرتب سوال میکنند چرا دولت اینطور به حال خود رها شده است؟ میگویند طاغوتیان به صحنه ها بازگشتند و فرصت پیدا کردند ضمن وارد کردن ضرباتی به امت حزب الله و برخورداری از مجوزها و حمایت دولت از تریبونهای رسمی کشور بویژه مجالس مرتبط به وزارت ارشاد ، دانشگاهها و نشریات با کنایه و طعنه و تظاهر به مظلومیت اظهار نظر و خودنمایی کنند. هنرمندان مشهور و گاهی ملی گرا در خبرگزاریها و شبکه ها و سایتهای ضد انقلابی حضور پیدا میکنند و هیچکسی اعتنا ندارد و بسیاری از شرایط ایجاد شده در دولت که بدون هرگونه برخوردی انواع افترا و هتک حرمت به امت حزب الله و معترض از وضعیت ناهنجار از طریق تریبونهای رسمی کشور همراه با تشویق و شادی دشمنان به وفور وجود دارد.
امت حزب اللهی و خون داده با دلسردی و اندوه فراوان سوال دارند که کسی پاسخگوی انحرافات بوجود آمده در دولت نیست و بدتر از اینها که تمام ارزشها و فعالیتهای مجالس و دولتهای قبل را ملغی و نابود کرده و دلسوزان انقلاب را در امور کشور نامحرم و شایسته تحقیر میدانند و همواره با افکار و لبخندهای شیطانی قلوب مومنین را جریحه کردند. اگر وضعیت دولت چنین ادامه یابد با دلسردی و نگرانی از نفوذ دشمنان فقط یک سوال وجود دارد آیا آرمانهای انقلاب و خون شهیدان و 37 سال تحمل انواع درد و رنج امت حزب الله در حال از بین رفتن است؟ برخی با گستاخی و کنایه میگویند ابتذال و فساد در دوران طاغوت کمتر از این دوران بوده که متاسفانه با توجه به برخی آمارهای رسمی منتشر شده از سوی قوه قضاییه و نیروی انتظامی هرچند به منظور افزایش بودجه باشد اینگونه کنایه ها و زخم زبانها با واقعیت کنونی منطبق و باعث سرافکندگی و شرمندگی عاشقان انقلاب و خون داده ها هستند.
آیا با بی اعتناعی و عدم دخالت مسئولین ارشد و رده اول کشور نسبت به پیشرفت نفوذ اهل فساد و دنیا پرستی و تلقین کفر بجای ایمان و گسترش بیکاری و فقر و تورم و تعطیلی تولید داخلی عمدی توسط دولت که موجب دلسردی شدید و طولانی گردیده است چطور میتوان دلسردی و نا امیدی جوانان را که هیچیک از مسئولین دولت و مجلس اعتناعی به آنها و خواسته های بحق ندارند ظرف مدت چند روز باقیمانده برای اعلام نظر در انتخابات و ادامه چنین اوضاعی دلگرم کرد؟
بنام خدا
تاثیر گذاری کلامتان نشان از صدقتان در بیان حقایق و زیبایی متن نشان از تسلط جنابعالی در بکار گیری کلمات است .
دوستان کاندیا در این روزها برای بدست اوردن حتی یک رای به هر وادی سفر می نمایند
اما با سر زدن به غفره فاش نیوز در نمایشگاه و توجه به علاقه وافر ایثارگران به عزیزمان دکتر ساقی شاید بتوانند نظر جامعه عظیم ایثارگران را متوجه خود نمایند .
اما در عجبم چرا فردی که در کلام و عمل (عمل) عشق خود به همرزمانش را به اثبات رسانده خود کلام ایثارگران را بیواسطه در مجلس بیان نمی نمایند برادرانی چون........ مجتهد. و زحمتکشان سایت فاش نیوز که تمام اقشار ایثارگران اعم از جانبازان عزیز . ازادگان سر افراز و رزمندگان اسلام به انان اعتماد داشته و در دلسوزی انان شکی ندارند
بجز افراد معتبری که شان خود را از ایمان و عمل صالح بدست اورند یقیننا دیگران با سر زدن به غفره فاش نیوز برای خود شان و منزلت کسب نمودند
سلام به دوست گرامییم جناب اقای ناطق /اگرمسولین کامنت جنابعالی بخوانندکه نمیخوانندواقعاازدرددل همه مردم گفتیدنه تنها ایثارگرمرحبابه شمادوست عزیزاحسنت/بنده بعدازمدتی کسالت امشب توانستم سری به سایت مقدس فاش نیوزبزنم تاازبیانات دوستان دردکشیده وهمسنگرانم بخصوص آقای ناطق نهایت استفاده راببرم تاکمی راحتربخوابم/هرچندکه حال نشستن پشت کامپیوتررانداشتم اما. بخداقسم دلم برای کامنتهای شمادوستان تنگ شده بودبه امیدطلوع افتاب عالم تاب
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi