شناسه خبر : 44308
چهارشنبه 25 فروردين 1395 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای طرح سپاس برای اولین بار در فیروزکوه

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران امروز با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزکوه که با حضور فرماندار و مدیران دستگاه های شهرستان برگزار شد، با اشاره به سخن امام خمینی(ره) یادآور شد: هر چه که انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است.

وی همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت و جایگاه رفیع خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: یاد شهیدانمان یادبود ارزش های انسانی و اسلامی است.

وی در این نشست از اجرای طرح سپاس برای اولین بار در شهرستان فیروزکوه خبر داد؛ و اظهار کرد: علاوه بر اینکه  اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است ضمن اجرا و انجام وظایف بخشی خود در راستای کاهش مشکلات و بهبود وضعیت خانواده های شهدا و ایثارگران تلاش کند؛ مدیران دستگاه ها موظف هستند در زندگی های شخصی، اداری و اجتماعی خود در عرصه مدیریتی بابی را برای کاهش مشکلات بگشایند و در این زمینه همکاری و اقدامات شایان و درخور شان این خانواده ها انجام دهند.

نصیری ادامه داد: از ابتدای تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکنون ایجاد ارتباط عاطفی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به صورت مستمر در همه ادوار با عناوین مختلف وجود داشته و دارد؛ که طرح سپاس در حال حاضر آخرین عنوان در این جهت است.

این مسئول پیرو منویات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمتگزار نیستند، خدمتگزار کسی است که در دستگاه های خدماتی در جهت رفع نیاز مردم تلاش می کنند، اما کارنان این بنیاد سپاسگزارند و به نمایندگی از مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقام سپاسگزاری قرار می گیرند، چون اعضای بدنشان، فرزندان و…را برای دین، استقلال و آزادی اهداء کرده اند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران خبر داد: در تاریخ۲۹ فروردین ماه سال جاری ساعت ۳۰/۹به همراه جمع مدیران دستگاه های دولتی در راستای اجرای طرح سپاس از همه خانواده های شهدا و ایثارگران در سطح شهرستان فیروزکوه دیدار اجمالی صورت می گیرد که یک خاطره ماندگار برای همه ایجاد می شود؛ همچنین اجرای این طرح مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و امری خداپسندانه در جهت کاهش مشکلات و بهبود وضعیت خواهد بود.

وی خواستار شد: هر یک از دستگاه ها اگر شهیدی از ادارات خود دارند، عکس شهید را در سر درب همان اداره قاب بگیرند و اداره به نام همان شهید مزین شود.

منبع: دیمه نیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi