شناسه خبر : 47906
سه شنبه 05 مرداد 1395 , 12:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اربعین جانباز شهید زمانی برگزار می شود

مراسم اربعین جانباز شهید حسین زمانی روز پنجشنبه برگزار می شود.

فاش نیوز - مراسم اربعین جانباز شهید حسین زمانی روز پنجشنبه 7 مرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش فاش نیوز مراسم چهلم جانباز شهید " حسین زمانی" روز پنجشنبه 7 مرداد ماه از ساعت 17/30 الی 19 در مسجد جامع ونک واقع در ده ونک خیابان شهید صابری برگزار می شود.

گفتنی است جانباز شهید "حسین زمانی" ، جانباز قطع نخاعی از ۲۲ اسفندماه سال ۹۴ به علت مشکلات قلبی و تنفسی ابتدا در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بستری بود که با رفع خطر و بهبودی نسبی به دلیل پیچیدگی و شدت بیماری قلبی و کلیوی عوارض ناشی از مجروحیت به بخش منتقل و همچنان در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بستری بود.

جانباز نخاعی "حسین زمانی مظفرآبادی" که از جانبازان قطع نخاعی از گردن آسایشگاه امام خمینی بود از جمله جانبازان دردمند و صبوری بود که از سربازان منقضی خدمت ارتش جمهوری اسلامی محسوب می شد و به صورت داوطلبانه در مناطق عملیاتی حضور می یافت و در خطوط مقدمِ جبهه های نبرد با دشمنان  متجاوز بعثی حضوری فعال داشت که بالاخره در سال 1361 درعملیات غرور آفرین فتح المبین از ناحیه ستون فقرات و گردن مجروح و به درجه جانبازی نایل آمده بود.

جانباز زمانی با وجود قطع نخاعی از ناحیه گردن، با عزم وارده ای مثال زدنی، به فعالیت ورزشی پرداخت و ازقهرمانان جهان در رشته تنیس روی میز بحساب می آمد. جانباز حسین زمانی در نهمین روز از ماه مبارک رمضان و ماه میهمانی خدا، پس از مدتها که بر بستر بیماری بود، دعوت حق را لبیک و همنشین دوستان شهیدش، آسمانی شد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
عجب رسمیه .رسم زمونه
قصه برگ و باد خزونه
میرن آدما از اونا فقط خاطره هاشون به جا میمونه
چه زود چهلم شد .چهل روز از پر کشیدنتون به سوی خدا
هنوز باورندارم رفتنتون و چقد سخته نبودنتون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi