شناسه خبر : 48080
سه شنبه 12 مرداد 1395 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پمپ گاز هم به کارت من می خندد

محمدرضا- اگر برای وجب به وجبش خون دادیم، اما حالا کمتر از یک وجب ما را نمی شناسند و روی این زمین از ما پول مطالبه می کنند، هفته پیش دویست هزار تومان بابت پارکبان، جریمه دادیم، چرا چون بنیادشهید مشهد در مرکز شهر است و مادر شهید را بعضی اوقات آنجا برده ام و هیچ حرمتی در وجب به وجب آن ندیدم.

 کافیه به پلیس راه بگویی جانبازم، هم جریمه، هم توهین به کارت بی عکس جانبازی! آخه من زیر 25 درصدم، پمپ گاز هم به کارت من می خندد.

 ای بابا سی سال خدمت بسیجی، وجب به وجب خیابان های مشهد در زمستان و تابستان شاهد است، بدون یک ریال حراست کردم.
شش سال در بازار رضا در گروه امر به معروف از ناموس مردم پاسداری کردم. البته برای رضای خدا اما حالا خدا شناسی نیست، کاری برایم انجام دهد؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
محمدرضا جان سلام ...ميدانم که دلت خيلي پر درد است ...وضع جانبازان زير25 درصد را در تاريخ جنگ تحميلي ذکر کرده اند و درج شده که نه تنها تبعيضي که بين جانبازان قائل شدند بلکه انها از کارت شناسايي هم محروم بودند که اصلا هيچ هزينه اي نداشت بلکه بنياد تصميم داشت کم کم انها را حذف کند اما موفق نشد ... کتابش با عنوان خاطرات جانبازان جنگ تحميلي در حال انتشار است ...بالاخره تاريخ قضاوت خواهد کرد ...
سلام یوسف جان، خوشحالم کردی، من از روشن شدن حقیقت باز ذوق یک رزمنده را پیدا می کنم..
کلا درصدها قبل از اینکه ملاک رسیدگی و توجه به وخامت وضعیت فرد مجروح(دیگه نگیم جانباز خود این کلمه باعث سوء استفاده مسولان شده) شود خود باعث نوعی نگرش منفی بین عزیزان جانباز نسبت به هم شده هست فرد مجروح با درخواست خودش نوع مجروحیتش رو تعیین نکرده که الان یه عده بدون آگاهی کافی از نحوه رسیدگی بر اساس معیارهای ارزشی و اجتماعی بشینن دور هم و هر تصمیمی دلشون خواست بگیرند و پاسخگوی عمل خود که بر اساس خطا و تجربه هم بوده حتی نباشند!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi