شناسه خبر : 62833
پنجشنبه 06 دي 1397 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از ششمین یادواره سوره های سرخ

پوستر ششمین یادواره «سوره‌های سرخ» با شعار شهدای قرآنی پرچمداران بصیرت در منزل شهید محمدرضا امیدوار رونمایی شد.

به گزارش  دفاع پرس، پوستر ششمین یادواره «سوره‌های سرخ» امروز (چهارشنبه پنجم دی‌ماه) با حضور رحیم قربانی رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، خواهر سردار شهید «محمد ناظری» و نماینده شورای توسعه قرآنی و جمعی از قاریان و فعالان حوزه قرآن و عترت کشور در منزل شهید «محمدرضا امیدوار» رونمایی شد.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در این باره اظهار داشت: این همایش از سوی سازمان قرآن و عترت بسیج محمد رسول‌الله (ص) و با همکاری آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) با محوریت خاطرات شهدا برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش با شعار شهدای قرآنی پرچمداران بصیرت یکشنبه 9 دی با حضور اساتید قرآن، حافظان و خانواده معظم شهدای قرآنی در سالن شیخ صدوق شهرری پس از اقامه نماز غرب و عشا برگزار می‌شود.

قربانی خاطرنشان کرد: در این همایش خانواده شهدا به خاطره‌گویی می‌پردازد و در پایان مراسم از جمعی از خانواده شهدای قرآنی تقدیر به عمل خواهد آمد.

پوستر ششمین یادواره «سوره‌های سرخ» رونمایی شد

پوستر ششمین یادواره «سوره‌های سرخ» رونمایی شد

انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi