شناسه خبر : 79907
سه شنبه 09 دي 1399 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۹ دی عزت داد و برخی مایه ذلتند!

محسن - نهم دی یوم الله شد زیرا دارای برکات فراوانی برای صلابت و استقامت در اعتقادات و ایمان و تصمیم گیری نهایی مردم بود تا مشت دشمنان داخلی باز شود. لیکن با عرض تاسف اشخاصی که بایستی چنین دست آورد مهمی را در جهت تثبیت و تقویت تفکر انقلابی حفظ و بهره داری کنند، بسیار کوتاهی کردند و گاهی به آن طرف غش نمودند که دارای منافع مادی و دنیوی بود.

 تغییر روش و سبک مبارزه با استکبار یکی از مشکلات سیاست های کشور است در حالیکه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری و سنت تشیع می دانیم مماشات با دشمن باعث گستاخی آنها و ایستادگی و مقاومت موجب ترس و عقب نشینی و ذلت دشمن است اما گاهی مماشات در دستور کار قرار گرفته که امت حزب الله را سرگردان و دلواپس نموده است.

 برای مثال شاهد بودیم اشکالات بسیاری در بودجه 1400 از سوی کارشناسان و سیاستمداران مطرح بود تا اینکه رهبر معظم انقلاب تبیین بودجه را ریل گذاری کرد تا وابستگی بودجه به نفت باعث وادادگی و مماشات در مقابل دشمن و تحریم ها نگردد اما در کمال ناباوری مجلس انقلابی که به تصویب بیست دقیقه ای معترض بود، یک شبه کلیات بودجه یک سال کشور را تصویب کرد تا یک بار دیگر امت حزب الله در شوکی فرو بروند که آن همه انتقادات یکباره خاموش شد یا باز هم موضوع غش کردن مطرح گردید؟

 مردم در بزنگاه های سرنوشت ساز علیرغم راهبردهای مقام معظم رهبری در اثر عملکرد دوگانه مسئولان در مسایل مورد نظر که بعضا در حرف و عمل تطابق منطقی نداشتند و مردم دچار دوگانگی تفکر شدند صراط مستقیم را رهنمود گردیده لذا هر گونه دوگانگی یا دو راهی بر سر راه تصمیم گیری مردم، موجب بروز اشتباه در تحلیل یا تزلزل در تصمیم گیری شده که متاسفانه اینگونه سبک و روش دوگانه مطابق با خواسته شیاطین در راستای عدم تحقق صلابت و استقامت در تصمیم گیری مردم میباشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi