شناسه خبر : 94071
یکشنبه 24 مهر 1401 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها در شرایط کنونی

فاش نیوز - امروز با توجه به شرایط جامعه، آشوب و اغتشاش عده‌ای جوان فریب خورده، تهدیدات، تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ظالمانه‌ی غرب و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خبرگزاری‌‌‌‌‌ها و سایت‌های دروغین رژیم صهیونیستی، شیطان بزرگ آمریکا و آل‌سعود و معاندین یکی از مهم‌ترین مسائل، ایجاد امید و آرامش بخشی در دل مردم است که نقش رسانه‌ها در ایجاد این امید و آرامش و همدلی بسیار با اهمیت است.
اصحاب مطبوعات و رسانه‌ها چشم بینا و زبان گویای مردم برای بیان مسائل، مشکلات و نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان کشور هستند که بایستی حتما "حتما"در همه جا دیده شوند.
در عصر حاضر و شرایط حاکم بر جامعه، رسانه‌هاى ارتباط  جمعى از برجسته‌ترین کانال‌هاى انتقال و احیای ارزش‌ها شمرده مى‌شوند و از این رو رسالت سنگینی بر عهده دارند؛ که بایستی در این شرایط با بیان حقایق و قلم شیوای خود، مانع از بروز احساسات جوانان وطن دوست در همراهی با دشمن شوند.
کسانی که با هوشیاری و رغبت، مسیر درست را انتخاب می‌کنند، افرادی علاقمند به آینده‌ کشور و ملت هستند و می‌توانند راه درست انتخاب کردن را به جوانان غیرتمند ما نشان دهند.
در سال‌های اخیر استان ایلام از لحاظ تجزیه و تحلیل اخبار و تحلیل محتوا در فضای مجازی خوب درخشیده است ولی کافی نیست. این امر نشان‌ از تخصص و تعهد اصحاب رسانه‌ای استان ایلام در این عرصه و همچنین علاقمندی اصحاب فرهنگ به فعالیت در زمینه نقد و اطلاع‌رسانی دارد.
در مقاطع و برهه‌های مختلف مطبوعات روشنفکر و آرمان گرای ایلام در جای خود در شناسایی و کنترل آسیب‌ها و ایجاد امید نقش  تاثیرگذاری بر جامعه داشته اند و امیدواریم رسانه‌های دیداری و شنیداری استان، در این مقطع حساس و قدرت جنگ نرم رسانه‌های بیگانه، با همدلی، همفکری و همراهی، همچنان فضای امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند و مانع از نفوذ دشمنان در عرصه اطلاع‌رسانی شوند.

| حمیدرضا محمد مرادی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi