شناسه خبر : 94400
یکشنبه 01 آبان 1401 , 16:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرکل بنیاد شهید اردبیل با خانواده‌های ایثارگر دیدار کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با برخی از خانواده‌های ایثارگر اردبیلی در راستای تکریم و تجلیل آنها امروز یکم آبان ماه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل

داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، یکم آبان‌ماه، در دیدار با برخی از خانواده‌های ایثارگر اردبیلی اظهار کرد: ایثارگران نزد خدا اجر مضاعف دارند زیرا هم خود مقام متعالی ایثارگری دارند و هم خادمانی شایسته هستند.

وی ادامه داد: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران صرفاً انجام وظایف معمول اداری نیست بلکه امری عبادی و معنوی است؛ زیرا مراجعان به بنیاد، انسان‌هایی شریف و به تعبیر امام راحل، «بهترین خلق خدا» هستند و خدمت‌رسانی به این عزیزان علاوه بر کسب برکات دنیوی، اجر و ثواب مضاعف اخروی نیز دارد.

نوری افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به برکت سوابق درخشان و تجربیات ارزنده همکاران بازنشسته و تلاش و جدیّت مثال‌زدنی همکاران شاغل، سه ماه متوالی در بین تمامی ادارات کل بنیادهای سراسر کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده که این امر مهم و مبارک، مرهون تلاش و کوشش شبانه‌روزی همکاران معزّز است.

در ادامه از زحمات همکاران ایثارگر بازنشسته و شاغل در بنیاد قدردانی و با اهدای لوح تقدیر، از این سرمایه‌های بی‌‎بدیل تجلیل به عمل آمد.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi